Weekend review

Am mai trecut peste un weekend jumatate insorit, jumatate umed.. la propriu vorbind. Un weekend foooarte placut si incarcat de evenimente.. placute si unele ce mai neplacute, dar care nu mi-au schimbat starea de spirit.
Sambata am simtit pe pielea mea ce inseamna cu adevarat un show bine organizat. Finala Cupei Romaniei la fotbal organizata la Piatra Neamt de o firma din Germania( cea care a organizat anul trecut finala UCL de la Istanbul) mi-a dat fiori de fericire. E superb sa ti se faca pielea gaina ascultand imnul national pe un stadion plin, sa admiri jocuri si proiectii de lasere, sa te uiti la un meci fara sa tii cu vreo echipa si sa iti doresti sa primesti doar spectacol de la 22 de barbatei. Ce vreau sa spun neaparat ca, nu stiu daca era neaparat nevoie sa am si contactul asta direct dar, stima mea pentru ardeleni e din ce in ce mai mare. Merita tot respectul din lume pentru ca si-l castiga singuri. Nu stiu ce galerie se mai gandea in momentul decernarii medaliilor sa strige numele invingatorilor (Unirea Urziceni). Felicitari! Apoi, la iesirea din stadion am avut chiar norocul sa ma intersectez cu niste suporteri din cluj si sa discut putin cu ei. Inca odata.. Felicitari ! Cu toata mizeria asta de fotbal e bine ca exista asemenea suporteri care dau culoare.
Sa scurtez ce am de zis.. pot sa trag urmatoarele concluzii : fotbal frumos, spectatori extraordinari, show incredibil, fete superbe (cele de la premiere), cel mai tare prezentator (George Vintila – cu care m-am imprietenit putin din cateva scurte discutii ), jurnaliste foarte frumoase (mai frumoase de cat la TV Crina Abrudan de la stirile sportive de la Antena 1, cu care la fel m-am imprietenit puuutin) Nota 10 la tot ce a fost acolo, nu am regretat nici macar o secunda prezenta mea acolo.

Posted on May 12, 2008, in Sport. Bookmark the permalink. 1 Comment.

1. Ionut-Alexandru

Felicitari ptr blog andi!