Am anetizat

15 zile, atat am fost lipsit de blog, de blogosfera, de voi, de realitate, de o seara pierduta in fata monitorului, de prosport.ro, de rapidisti.ro, de heroes, de aproape tot.

2 saptamani si o zi in care parca m-am nascut din nou. 1 octombrie 2008, am deschis ochii undeva pe la ora 9 gata sa devin student. E altceva, e nou, e frumos, e obositor, e ceva care te face sa te simti bine chiar daca e stresant uneori. Oameni noi, fete noi, prieteni noi, prieteni buni noi, profesori de treaba, profesori ciudati, cocalari, pitzipoance, un Bucuresti ce parca se odihneste doar seara pe la ora 23, dar si atunci doar pentru cateva minute.

Dupa ce v-am insirat lista de noutati ca pe o lista de ingrediente pentru o ciorbita fierbinte facuta de bunica, va anunt cu stima ca IMI PLACE BUCURESTIUL !

Posted on October 14, 2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Mult succes Andi.. sa faci in asa fel incat sa te indragostesti definitiv de Bucuresti!

    Vicky

  2. Magnetul Bucurestiului este chiar viata asta diferita care ti-o ofera, fata de cotidianul provincial.

Leave a Reply

