Hamilton, campionul de ultim viraj

Ieri s-a scurs ultima etapa din campionatul de F1. Massa castiga etapa de la Interlagos si toata echipa Ferrari era cu mainile pe sus, bucurie, lacrimi de fericire… dar stupoare, vine ultimul viraj, Glock incetineste si tanarul Hamilton ajunge pe pozitia a 5a. Clasamentul final a facut ca britanicul sa castige titlul la general pentru un singur punct, obtinut printr-o manevra nu tocmai fair-play. Nu vreau sa imi imaginez ce era in capul lui Masa si cum sa obtinut sa nu isi coloreze declaratiile de la conferinta de presa de dupa cursa.

Ce e interesant in povestea asta e cum a reusit un englez pasionat de pariuri sa se imbogateasca.  Pe cand proaspatul campion mondial avea doar 13 ani, englezul a pariat suma de 150 de lire ca Lewis Hamilton va deveni campion mondial. Ei bine, doar un nebun sau un prezicator si-ar fi putut imagina o asemenea desfasurare a lucrurilor. Ieri englezul si-a adaugat in cont 125 de mii de lire sterline si o reclama pe masura.

E incredibil pe ce pot paria englezii. Eu unul nu pot sa inteleg ce te-ar putea face sa investesti o suma intr-un asemenea eveniment.

Uite, pariez si eu pe 10 lei ca unul din copii mei vor fi campioni mondiali. Cine imi da banii daca imi iese?

Posted on November 3, 2008, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. memorabila cursa 😀

Leave a Reply

