Deplasare`n padurice

Se face dimineata, ma urc in metrou. La 8 fara 10 ajung la Aviatorilor, mai devreme cu jumatate de ora decat stabilisem initial. Ies la suprafata, dar renunt repede la ideea asta imediat dupa ce intru in contact cu aerul nu tocmai prietenos de afara. Cobor din nou pe peron si din departare imi vad colegul cum ma asteapta. El, la randul lui, ajunsese mai devreme si ma astepta cuminte sa imi fac aparitia. In fine, ne intalnim si ne indreptam spre Snagov.

A ! Am uitat sa va spun ce cautam eu la ora aia tocmai in partea aia a Bucurestiului. Astazi dimineata mi-am inceput activitatea de jurnalist. Mai exact, am fost corespondent la Prosport, in Liga a IIa, la meciul dintre FC Snagov si Petrolul Ploiesti. Nu tocmai corespondent, sunt inca in faza in care invat si ma acomodez cu fenomenul, lucru care pare deja rezolvat. Colegul pe care l-am insotit este cel care are misiunea sa ma introduca in tainele jurnalismului de acest tip. Il cheama Andi ( da chiar Andi 🙂 ) si este din Caracal.

Ajungem la Ghermanesti, locul unde FC Snagov isi disputa jocurile de acasa. Frig, somn si nerabdare sunt cuvintele care descriu atmosfera in care ma scaldam la ora aceea.

Stadionul…stadionul.. da, sa spun ca era un stadion. O chestie, care se chema tribuna I, unde erau amenajate locuri pentru personalitati ( erau asezate niste paturi pe vechile banci de lemn ).

Arbitru la centru , binecunoscutul Marius Martis, care a reusit sa ma lase masca, facandu-si aparitia in paduricea snagoveana la volanul unui Mercedes CLC de culoare alba.

Formalitatile gazdelor m-au dat si ele peste cap. Tribuna oficiala, ca sa va faceti o imagine, arata ca un fel de grajd de cai dar cu etaj. Evident, ceva mai frumoasa, dar nu departe de prima descriere. Am fost imediat anuntati ca nu avem voie sa stam acolo. Ok, asta e, dar mai intai ne-am cerut dreptul la o cafea fierbinte sa ne dezmortim putin inainte de a indura frigul timp de o ora si jumatate.

Incepe meciul. Se inscrie repede, Petrolul schimband pentru prima data tabela in minutul 20, prin capitanul sau, jucatorul cu numarul 6, Ionut Costache. Acesta a sutat de la aproximativ 35 de metri fix langa bara laterala de pe coltul scurt nemai lasandu-i nici o sansa goalkeeperului advers nici o sansa. Bucuria prahoveana nu a durat mult, Bucuroaia restabilind egalitatea dupa numai 2 minute. Echipele au avut momente de dominare succesiva, pe rand Petrolul, iar mai apoi Snagovul ai atacat portile adverse fara a mai modifica tabela. Ar mai fi de notat eliminarea atacantului ploiestean, Mutiu, care a primit cartonasul rosu pentru cumulul de galbene, iar mai apoi, undeva in minutul 88, caderea in careu a atacantului snagovean Ion Viorel, dar care nu a avut nici o urmare. Acelasi atacant a avut victoria pe frunte, dar a ratat incredibil cu toata poarta in fata de la numai 4 metri.

Un scor de 1-1 care multumeste intr-o oarecare masura ambele echipe, si care nu produce mari schimbariin clasament.

Dupa incheierea partidei, am avut ocazia de a lua primele interviuri din cariera (sper ca pot sa ii spun asa de acum). Mai intai l-am abordat pe antrenorul gazdelor, Mihai Stoica (fost antrenor la Rapid II si Ceahlaul), care s-a declarat multumit de punctul obtinut, dar ca pe final a sperat la mai mult. Referitor la arbitraj, acesta a spus ca maniera a fost una care a enervat ambele parti. Antrenorul Petrolului din Ploiesti, Eusebiu Tudor, s-a declarat si el multumit cu scorul final, declarand ca orice punct obtinut este foarte important, mai ales cele aduse din deplasare. Acesta a avut ceva nemultumiri la adresa brigazii care a condus meciul. Fiind nemultumit de al doilea galben acordat jucatorului Mutiu, dar mai apoi s-a multumit sa spuna ca nu doreste sa comenteze la adresa arbitrilor.

Timpul a trecut repede, frigul mi-a intrat in oase, somnul parea ca vrea sa ma duca mai repede acasa, dar eu ramaneam cu multumirea aceste prime zile pe teren.

Posted on November 8, 2008, in All. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. sunt MANDRA de tine,afurisitule!!!!MANDRAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!>:d<

Leave a Reply

