Vizită regală

Ziua de 9 decembrie 2008 trebuie trecută şi ea în calendar ca una memorabilă. Nu am să o uit cu siguranţă niciodată!

Trecutul, pe care nu îl vedeam foarte roditor, mi-a adus în dar, de la Corina,  o chestie foarte foarte frumoasă.

Cine e Corina şi ce mi-a adus trecutul atât de frumos?

Corina, fostă colegă din fostul (am înţeles că e devine istorie, dar asta e alta discuţie) Consiliu Local al Tinerilor din Piatra Neamţ, mi-a propus să iau parte la un proiect. El se numeşte Leadership Modern si Responsabil şi presupunea 3 vizite în locuri pe care oricine şi-ar dori să le viziteze cu prima ocazie. Până la urmă au fost doar două, dar nu a afectat, cu siguranţă, pe nimeni acest lucru. Patriarhia Română, Casa Regală şi cea dea treia destinaţie, dar care nu s-a mai materializat, Forţele Navale Române.

Trecând la lucruri mai concrete, vreau să mă laud că am avut onoarea să îi strâng mâna Alteţei Sale Regale, Principele Radu de România. Nu pot să vă explic satisfacţia şi emoţiile care le-am avut în timpul acestei deosebit de importante întâlniri. Luxul, bun gustul şi toate regulile tipic monarhice sunt incredibile. Cu siguranţă oricine ar vizita acest loc şi mai ales să aibă onoarea să poarte o discuţie cu un reprezentant al Familiei Regale, ar regreta că România nu are parte de acest tip de conducere.

Vă urez ca măcar odată în viaţă să aveţi această ocazie ! Dacă nu mă credeţi, vorbim după ce vizitaţi acest loc. Vom vedea atunci cine are cu adevarat dreptate :p

P.S. Promit să revin cu poze cât mai curând posibil.

Posted on December 9, 2008, in All. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

