Debut în ligă

img0007aAstă seară am debutat oficial în marea Ligă a Campionilor. Înainte de Rapid, dar sper ca acest meci să fie doar un preambul al sezonului viitor.

Nu am ce să vă povestesc. Dacă vreţi să inţelegeţi despre ce e vorba, vă invit cu cea mai mare plăcere să luaţi parte la un asemenea eveniment. O singură remarcă am: Nu în Ghencea ! Nu am nimic cu nimeni, dar aceste meciuri nu au absolut nici o legatură cu măgăriile din tâmpenia asta pe care noi o numim fotbal românesc. 90 de minute dominate de scandări imposibil de reprodus. Bannere fără nici o legătura cu încurajarea formaţiei favorite. De urările adresate celui mai bun fotbalist român de la ora actuala nu mai spun.

Frig, emoţii, imnul Champions League, prea multe înjurături, jucători pe care nu se stie când am să îi văd prea curând (Gilardino, Frey, Montolivo sau chiar Mutu), stewarzi şi nu jandarmi nesimtiţi, fumigene, torţe un gol şi un fotbal care a sfidat limita ridicolului. Cam de lucrurile aceastea am avut parte în prima mea apariţie într-un meci de ligă.

Posted on December 11, 2008, in All. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

