Merry Happy New Year !

Am sa fiu scurt, asta datorită faptului că nu ma aflu la tastatura personală. Probleme organizatorice au făcut ca eu să rămîn pentru o perioadă fără internet la discreţie când sunt acasă.

Un simplu la mulţi ani vreau să vi-l adresez tuturor şi să aveţi mare grijă de fundurile voastre. Vine un an greu, torid, plin de războaie şi cine ştie ce alte prostii. Nu spun eu asta, aşa ne tot avertizează “specialiştii”. Pe mine unul mă doare în cot de toate chestiile astea şi momentan vreau să scap de un singur lucru, de fapt două: de sesiune şi de frigul astă nenorocit care nu vrea să ne lase în pace.

So, mai rar pentru o perioadă aici pe blog, mai rar pe mess. Nu se va simţi cu siguranţă lipsea mea, dar vă promit că după ce scap de perioada asta încărcată am să revin cu forţe mai proaspete ca niciodată.

Baftă tuturor !

P.S.: La inceputul anului mi-am făcut o promisiune. Nu mai scriu despre sport pe blog. De multe ori am fost “certat” că scriu prea mult pe tema asta. În concluzie, am luat seamă criticilor şi am să mă conformez. Aşa că pregătiţivă de o schimbare de abordare şi imagine….. See ya`

Posted on January 6, 2009, in All. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Astept rezultate..

Leave a Reply

