1:56

Acuşi se face două şi eu nu am somn. Mai rău e că dimineaţă sunt de serviciu şi asta înseamnă să mă trezesc undeva pe la opt. Nu e o oră extraordinar de oribilă, dar dacă am să vă povestesc cum mi-am petrecut ziua de luni, probabil că am să mă fac înţeles.

Trecând peste tot ce am făcut luni şi mergând direct la punctul culminant pot să vă spun doar atât. M-am “introdus” în pat la ora 17, sperând la un somn de două, trei ore… ei bine, m-am trezit marţi la 7 jumate (şi asta pentru că mi-a sunat alarma să mă duc la facultate).

În fine, nu asta vroiam să scriu acum. După cum, probabil, că se observă nişte lucruri s-au schimbat pe aici. În bine sau în rău… habar n-am. Dacă are cineva vreo sugestie, critică sau aprecierie, scrieţi-le fără ezitare. Cert e că schimbări vor mai surveni. Asta până când îmi voi finaliza proiectul la care visez de ceva vreme. Dar până atunci mai e mult…

Gute Nach.

Posted on January 15, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

