Îmi place (partea a IIa)

Continui seria recomandărilor cu Alexandrina Hristov. Înainte de toate trebuie să îi mulţumesc frumos cuiva care e vinovat că am ajuns să îmi petrec seara alături de domnişoara ( cred că e domnişoara 🙂 ) Alexandrina. Acel cineva e Andrei. Mulţuuumeeeesc Andrei !! 😀

Nu am ce să comentez pe seama melodiilor. O chestiuţă vreau doar să precizez… Versurile nu au vreo influenţă în sufleţelul meu sfâşiat. Hai că încep să exagerez. So, please enjoy it ! Şi dacă vă place, ascultaţi şi ce mai găsiţi pe acolo cântat de ea…

Posted on January 25, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. piticcccccc eu am fost la concert cu eaaaa:”> si in februarie cred ca o sa-i iau interviuu :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X: 🙂 e dementiala!:)

Leave a Reply

