Time out…

Cu toţii aţi auzit de avionul din Statele Unite care era cât pe ce să se prăbuşească la doar 3 minute după ce decolase din New York. 155 de pasageri au văzut moartea cu ochii şă au fost la câteva fracţiuni de secundă să aterizeze undeva în alte locuri.

Chesley B. Sullenberger III este cel care nu a fost de acord ca el şi pasagerii pe care îi transporta să devină vedete la tv în urma unei prăbuşiri tragice. Astfel a devenit erou.

End of story…

Am început să scriu articolul astă gândindu-mă la cu totul altceva, dar nu puteam să trec peste introducere. Văzând poza de mai jos am avut un moment de pauză. Am simţit că pur şi simplu mi s-a oprit viaţa. Partea bună (teoretic, practic chiar aş dori să am un astfel de moment de clarviziune în care să pot să îmi analizez absolut tot ce am făcut şi ce fac) e că la mine a durat câteva fracţiuni de secundă. Oamenilor de acolo le-a trecut viaţa prin faţa ochilor timp de minute bune…

Interesant să vezi cum o barcă te aşteaptă să ieşi dintr-un avion ce stă să se scufunde în lac, iar cu câteva secunde în urmă îţi luai la revedere de la tot…

1827262

Posted on January 29, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

