Fiasco publicitar

09000d5d80e874a3_gallery_6001Aseară, când mai toţi românii dormeau sau se apropiau de  o stare de visare, pe continentul Nord-Americand, a avut loc ediţia cu numărul 43, a Super Bowl-ului. Finala campionatului american de fotbal, pe lângă faptul că este o extraordinară desfăşurare de forţe tipic americană, este un adevărat fiasco publicitar. Cu toate că lumea este obsedată de aşa zisa “criză economică”, americanii şi-au făcut de cap.

Cifrele vorbesc de la sine:

  • NBC (postul care a transims evenimentul) a anunţat că a vândut paţiu publicitar pentru suma de 260 de milioane $.
  • 30 de secunde de publicitate au costat 3 milioane $ !
  • Au fost vândute 72.500 de bilete cu preţuri intre 500 şi 1000 $
  • Cei 100.000 de turişti aşteptaţi în Florida au cheltuit aproximativ 150 de milioane $ în doar 3 zile.

Scor final, Pittsburgh Steelers vs Arizona Cardinals 27-23, Pittsburgh câştigatigând pentru a şasea oara trofeul.

Advertisements

Posted on February 2, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: