O vorbă din bătrâni..

Un evreu nu îţi mai plătise impozitele de mult timp, găsind mereu metode de a păcăli fiscul. Într-o zi primeşte o citaţie să se prezinte la sediul finanţelor pentru a da explicaţii privind impozitele. Panicat se duce la un prieten care avusese aceleaşi probleme să ceară un sfat. Prietenul îi zice: “Tot ce pot să iţi zic e să te îmbraci foarte rău, să te duci cu hainele rupte, pantofii dezlipiţi, murdar şi nebărbierit; astfel celor de acolo o să li se facă milă de tine şi te lasă în pace”.

Nemulţumit de sfat, evreul se duce şi la avocat, care îl sfătuieşte: “Important e să laşi impresia de putere şi siguranţă. Inchiriază o limuzină, un smoking, un ceas Rolex de aur şi du-te. O să li se facă frică de tine şi te lasă în pace”.

Tot nemulţumit, evreul decide să se ducă la rabin şi ii povesteşte: “Rabinule, prietenul mi-a zis să mă îmbrac prost, avocatul să mă îmbrac luxos, nu ştiu de cine să ascult”. Rabinul se gandeşte un moment şi zice:

“Fiule, am să iţi spun o mică poveste care te va lămuri. A fost odată o fată tânără care trebuia să se mărite. Neştiind cum să se îmbrace în noaptea nunţii, ea s-a dus şi i-a cerut sfatul mamei sale. Aceasta i-a zis: – Fata mea, îmbrăca-te cu rochia veche a bunicii tale, cea neagra şi lunga , şi încheie-te până la gat, pune-ţi şi un batic în cap astfel încat să nu ţi se vada decât chipul. Nemulţumita fata i-a cerut ajutorul celei mai bune prietene care i-a zis: – Imbrăca-te cu o lenjerie sexy, parfumează-te, cumpăra-ţi o rochie super scurtă şi totul va fi bine. Fiule, cred că povestea asta a mea îţi va fi de mare folos”.

Nedumerit, evreul intreabă: “Bine, rabi, dar nu înteleg ce legatură are ceea ce tocmai mi-ai spus cu problema mea. Nu poţi fi mai clar?”.

“Fiule, nu contează cum o să te îmbraci, oricum o să te f*tă!”

Posted on February 2, 2009, in All. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

