De ascultat

Milka cu căpşuni, Becks cu lămâie, Giuleşti cu suporteri, Primăvară cu caldură, Pizza cu ananas (nu te speria 🙂 încearcă eu m-am îndrăgostit 😀 )….. mai mult ca sigur inspiraţia mi-a jucat feste şi nu am găsit comparaţiile perfecte, dar James Blunt şi Laura Pausini chiar sunt un duet la care puţini se aşteptau şi mai ales foarte puţini vor spune că nu pe place….

Probabil că şi mâine ( e miercuri 2:23 când scriu articolol ăsta, deci mâine= tot miercuri 🙂 ) voi neglija blogul.. Aşa că, audiţie plăcută. Pac Pac V-am pupac

Posted on February 4, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. ciudat! cum naiba s`au gasit?! 8-|

  2. eu fac parte, ca de obicei, din acei putini. nu`mi place in mod melodia 😀

  3. in mod deosebit * scuze. sa nu crezi ca e starea bahusiana de vina :))

  4. Hmm..ai ceva impotriva ciocolatei Milka cu capsuni? 😀

  5. n-ai inteles nimic ducu :)) toate comparatiile erau de bine 😛 si bineinteles ca nu am nimic cu Milka TA de capshuni :))

  6. mai vreau un bax 😀

Leave a Reply

