Nu ştiu cât mai rezist

Dan Diaconescu Direct şi reluare audienţe de te doare capul…

Libertatea plina de “Toli”, “Ciumaci”, “Magde ale lu` Tolea”, “Secsi Brăilenci” şi mai ştiu eu ce specimene e cel mai vândut ziar din ţărişoara noastră… Cu un tiraj mediu de vreo 250.000  de exemplare vândute zilnic !!

Click şi CanCan vin tare din urmă..

Acum câteva seri, dacă nu chiar aseară (nici nu mă interesează să ţin minte) Nikita m-a făcut aproape să vomit (vorbesc foarte serios), după doar 2, 3 minute de privit la “mArea” emisiune a lui Capatos. Ei bine, intru pe net şi aflu că emisiunea a avut cel mai mare punctaj de rating în acel interval orar…

Şi mă opresc cu exemplele. Ce se întâmplă fraţilor în România ? Eu unul încep să cred că m-am născut într-o eră greşită…

P.S. Şi uite cum am ajuns eu să scriu nişte chestii care îmi provoacă stări absolut oribile.. Poate încep să nu mă înghit nici pe mine 🙂

Posted on February 4, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. asta e nivelul de cultura al romanilor! get used my friend 😉

  2. nu e vorba de obisnuit andrei. chiar ma doare chestia asta. anyway… scapare nu avem.. asa ca…
    cine inca nu a fost prins de lasoul asta de cacat.. fugiti baaaa :))

  3. vazui si eu aia cu Nikita…
    ea e o vaca.da o vaca.atat trupeste ,sufleteste cat si mintal .cand am vazut emisiunea aia eram la cineva.deci eram 8 oameni in apartament si stateam sa vedem ce argumente prezinta vaca aia .si am observat ca ea nu stie sa vb normal.daca nu ridica vocea,nu e om
    gata ma opresc aici ca incep sa ma enervez 😀

  4. scuzati limbajul, dar. cat o sa va mai cacati pe voi? in romania nu se vorbeste, se da din gura.
    dc nu faceti practic, si subliniez practic, ceva? in afara sa bla bla bla?
    cu teoria stam super. practica ne omoara.
    sa-mi scuzi revolta manifestata aici, dar am si obosit sa aud concluzii de tot cacatul. romania e o tara frumoasa, pacat ca e locuita. atat de-al de tolea, ciumag, nikita si resturile, cat si de viteji care critica si nu fac nimic.

  5. deja fac ceva. nu bag in seama resturile astea, atat cat pot,dar din pacate sunt luat prin invaluire si mai pierd din cand in cand. deocamdata sunt mic si nu pot face nimic… dar lasa ca am sa cresc eu 🙂

Leave a Reply

