Cristoiu la Olimpiada din 2012

cristoiu-evzPolitica nu e un domeniu care să te amuze prea uşor. Cel mai des poţi să faci haz de necaz, dar şi atunci trebuie să ai o mică-mare doză de nebunie la purtător.

Ei bine, acum 2 minute am început să lecturez un articol spumos legat de politică. E drept, nimic adevărat, dar incredibil de amuzant. Când am spus că nu e adevărat mă refeream strict la faptul ca ziaristul Ion Cristoiu nu va reprezenta România la prestigioasa competiţie sportivă… cel puţin nu până astăzi.

Materialul este preluat de pe www.times.ro şi este un pamflet. Enjoy it ! 🙂

Analistul politic, jurnalist, om de presa, precum si cercetator genetic Ion Cristoiu va participa la Jocurile Olimpice de la Beijing, fiind inscris la proba de curling.

Cristoiu s-a decis in ultimul moment

“A fost o lupta stransa cu senatorul Adrian Paunescu, caruia nu as fi vrut sa-i rapesc sansa de a participa la ultima sa olimpiada, insa este clar ca sunt mai bun si doresc ca steagul Romaniei sa urce deasupra tuturor la proba de curling”, a declarat Ion Cristoiu pentru times.ro.

Ion Cristoiu s-a remarcat in acest sport

Seara de seara Ion Cristoiu face cate o partida de curling in direct, prestatia acestuia fiind de-a dreptul captivanta. Analistul se ridica la standarde nemaivazute in acest domeniu, putant fi considerat maestru emerit in curling.

Proteste in Tibet impotriva lui Cristoiu

Militantii anti-curling din Tibet, in frunte cu Dalai Lama, supranumit si Crazy Horse, au iesit si astazi in strada, in incercarea de a boicota participarea lui Cristoiu la Jocurile Olimpice.

Intr-un incident asemanator, locuinta lui Ion Cristoiu a fost infasurata ieri in cateva mii de role de hartie igienica, de catre protestatari necunoscuti.

Dan Voiculescu sustine ca Ion Cristoiu e fantastic

“Am facut si eu cateva partide cu el, dar nu m-am ridicat la nivelul dumnealui. Imi place in schimb sa-l urmaresc jucand cu Gadea, la Antena 3, televiziune care, dupa cum bine stiti, apartine fiicei mele” a declarat pentru times.ro Mogulul Media Dan Felix Voiculescu.

Ion Iliescu declara ca Cristoiu de fapt nu e asa de bun la curling

“Am jucat si eu cu Cristoiu si nu mi-a placut foarte mult, desi poseda cateva tehnici interesante. Totusi, e mai bun decat Paunescu. Cristoiu a demonstrat in repetate randuri ca aduce o noua nuanta in ling din curling” a sustinut in exclusivitate pentru times.ro Ion Iliescu.

Echipa lui Cristoiu e completa

Desi foarte multe persoane au dorit sa se inscrie, campania electorala fiind in toi, echipa lui Ion Cristoiu este completa, fiind formata din Gadea, Stan si Firea.

Posted on February 5, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Splendid textul! acum ceva vreme, am scris si eu un text despre nostalgiile lui Cristoiu..si ma gandeam ca inainte de olimpiada, ar trebui sa ia in seama indicatiile facute in finalul articolului..
    pentru curiositate:
    http://paulgsandu.wordpress.com/2008/12/24/nostalgiile-domnului-cristoiu/

Leave a Reply

