Răscruce de gânduri

20-06-07_16572:32

Nu mi-e somn.

Tudor doarme cu perna pe cap ( wtf!? 🙂 )

Stăteam cu ochii în monitor, aşteptând un mail, şi contemplam… mă gândesc cât de stupidă e viaţa asta pe fugă pe care o am în ultima vreme. Înainte, veneam acasă când mă durea la bască, papam şi pe net / în pat sau pe unde nimeream. Ideea e că aveam timp de ale mele, puteam să mă gândesc departe, să mă îngrijorez că nu ştiu ce, să sper la nu ştiu ce prostii, oricum lucruri (scuzaţi gradul de comparaţie interzis) extrem de tipice mie.

Acum mă simt ca într-un joc pe PC. Trezeşte-te repede, spală-te şi mănâncă în vreo 10-15 minute, îmbracă-te… mergi uşor şi vezi cum apare autobuzul fugi după el.. şi tooot aşa. Ajungi seara acasă şi ca un roboţel faci duş – te îmbraci – mănânci sau nu – şi dormi…. Distractiv, nu? Rareori ai timp să te întinzi în pat şi să discuţi, macar puţin, cu tine. Eu unul aşa obişnuiam să fac.

Şi sincer, mi-e tare dor de vremurile acelea…

Semnat: Eu (cel din interior)

Posted on February 8, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. pitic, am ajuns sa ne dorim sa facem nanita si sa stam linistiti, nazuinte ce altadata erau chestii normale pentru noi. Acum, nici timp sa-mi pregatesc un ou ochi nu am, d-apoi sa stau sa analizez chestiile din viata mea. Noroc cu ratb-ul, acolo mai pot un pic sa-mi imaginez niste dichisuri dragutze. >:D<

  2. Zandelu’… Eu cred, sincer, ca iti prinde foarte bine viata pe care o duci acum, avand in vedere ca stiu cum erai inainte:P.

Leave a Reply

