Publicitatea, în imagini (1)

Azi nu am chef să scriu.

Ziua de joi, 12 februarie a fost decretată pentru mine ziua lenevelii. Nu vreau nici măcar să sa clipesc şi mă gândesc să nu mă obosesc cu respiratul. Dar pentru că nu pot să mă abţin să îmi îngrijesc acest web colţişor, am să vă delectez, poate amuzu câteva imagini.

Nişte minţi luminate reuşesc să uimească încontinuu. Să fii creator de publicitate nu e lucru puţin şi lucrul ăsta îl simte foarte probabil şi buzunarul lor (în greutate, desigur 🙂 ).

picture211

picture8picture10

picture15

picture18picture52

Posted on February 12, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 7 Comments.

  1. O sa public si eu un articol de genul 😀 folosindu-ma de pozele tale :-“

  2. vladinwonderland

    dap, intr-adevar foarte inteligente reclamele 🙂
    dar lasa lenea si apuca-te de lucru!!! 😀

  3. kilometrajul e mult prea tare – se poate materializa! ;D

  4. aia cu spiderman mi se pare geniala

  5. raluca tre sa-mi explici probabil reclama cu spiderman ca mi se pare cea mai putin reusita din cele postate aici ;))

  6. e reclama la un spray de omorat gandaci. si paianjenu` intra in categorie. spiderman, fiind creat pe principiul paianjenului, e afectat de spray. eu ti-am zis ca e faina. da` tu batman batman.[sau spiderman, cum vrei]

  7. asa da 😀 nu stiam la ce e reclama

Leave a Reply

