Adio…

112Prin marea de oameni cunoscuti si necunoscuti s-a strecurat si Mariana Bitang, care a tinut sa ii puna sportivului la capatai o floare.

” Când îţi dai seama că a fost pur şi simplu măcelărit şi bătut crunt, parcă mai multă revoltă se adună în tine… E trist că suntem oameni şi suntem mai răi decât animalele.”

Uniţi de lacrimi şi durere, handbaliştii de la Dinamo şi Steaua au uitat de orice rivalitate din teren, în terenul vieţii Marian a fost prietenul tuturor, acum, însă, s-a aşezat pentru o vreme, pe bancă, să îşi tragă sufletul.

Aceşti uriaşi, cu feţele plânse, se tem, parcă, să vorbească despre Păsărilă, le este frică să nu tulbure somnul unui mare campion, o jale nesfârşită alungă noaptea, lumânărilerile pâlpâie timid în amintirea lui Marian care va rămâne acasă până vineri (ieri), când va pleca în cel mai lung cantonament…

În memoria lui nimeni nu va mai îmbrăpca la naţională tricoul cu numărul 82 , nici pe cel cu numărul 8 al echpei din Veszprem.
Vodpod videos no longer available.


Aşa descrie Pro Tv o parte din materalul prezentat mai sus. Un rezumat mai concis chiar nu am reuşit să găsesc…

Am fost criticatt că am scris prea mult pe tema asta, dar chiar nu pot să trec cu vederea cele întâmplate. Sunt un puşti care ador sportul indiferent de latura lui şi chiar nu pot fi indiferent la astfel de evenimente. Mai mult decât atât, îmi aduc aminte, cum, puşti fiind, stăteam la picioarele uriaşului Marian Cozma în micuţa sala din Piatra Neamţ. Era şi el foarte tânăr, eram şi eu o foarte mic şi… acum chiar mi-aş dori sa pot să mă întorc în timp să împiedic această nenorocire.

Marian Cozma înseamnă mult pentru mine şi asta nu e lucru puţin…

Marian deja nu mai e printre noi şi simt nevoia să îmi cer scuze… nu public, simt nevoia să îmi cer scuze faţă de el, pentru lucrurile pe care le-am scris pe blogul lui Adi şi mai ales pe cele pe care le-am gâmdit.

Nu ştiu dacă ne auzi acum, dar vreau să ştii că vei rămâne în sufletele noastre pentru totdeauna. Marian…. eşti un erou !

Cu Multă dragoste,

Andi Amironoaiei

VEZI AICI IMAGINI DE LA CEREMONIA FUNERARĂ A LUI COZMA (sursa: Prosport)

Posted on February 14, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

