Piatra Neamţ, cel mai curat oraş din România ?

125x125_insignaNu ştiu dacă mă pot încumeta să răspund la această întrebare, dar cu siguranţă vă pot spune că este un oraş CURAT !

E drept că în ultima perioadă nu am mai trecut pe acasa, dar în decembrie când am făcuto am fost lovit de un adevăr pe care poate îl treceam cu vederea până în acel moment.

Ajuns în Piatra Neamţ pe douăzeci şi ceva decembrie am simţit cât de curat e orăşelul meu. Corect, am observat chestia asta făcând o paralelă între Bucureşti şi Piatra (deloc inspirat lucru), dar lurul ăsta nu diminueaza meritul “Perlei Moldovei”, aşa cum era cunoscut oraşul în trecut.

În fine, cine nu mă crede îl invit să treacă pe acolo oricând şi la orice oră.

Ah, şi care era ideea articolului ăsta. Umbrela Verde a lansat un sondaj, Voteaza cel mai “verde” oras din Romania.

1. Votati şi voi.

2. Piatra Neamţ e lider detaşat la voturi 🙂

V-am pupac

Posted on February 15, 2009, in All. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. vladinwonderland

    si stii ce mai e tare la Piatra Neamt? ca e curat din mai multe puncte de vedere…
    nu, nu sunt rasist, doar realist

  2. Dap, Pietrishica e un orasel foarte frumos, mic si curat. Si fetele is imbujorate si frumoase!:> Ushidi becu’!

  3. Genul de orasel de munte linistit, cald, frumos (daca stii ce peisaje sa cauti, se indragosteste blitzu`) in care ai vrea sa iti cresti plozii 😀

Leave a Reply

