Leapşa

Saru`mâna Andrei pentru leapsa. Let`s go:

  • Sunt – un copil visator si dependent de dragoste
  • As vrea – sa stiu sa zbor
  • Pastrez – bine conservate toate amintirile placute
  • Mi-as fi dorit – sa ma nasc peste 200 de ani
  • Nu îmi plac – frigul/ploaia rece
  • Ma tem – de ideea ca mi-as putea pierde prietenii
  • Aud – de pe 3 martie 1989 (wtf ?! 🙂 )
  • Îmi pare rau – de fiecare data când supar pe cineva
  • Îmi plac – diminetile de vara
  • Nu sunt – pesimist
  • Dansez – de fiecare data când aud muzica
  • Cânt – pe stadion, în baie si ori de câte ori mi sunt binedispus
  • Niciodata – nu ma voi opri sa visez
  • Rar – sunt realist
  • Plâng – da.. am plâns si o voi mai face
  • Nu îmi place de mine pentru ca – am eu nemutumirile mele, dar n-am sa ma plâng niciodata 🙂
  • Sunt confuz – (pauza de gândire) nu îmi aduc aminte sa fi fost confuz..
  • Am nevoie de – am o mare nevoie…
  • Ar trebui – sa fac ceva în privinta nevoii mele

P.S. O lista evident incompleta. Relevanta ei este relativa, dar în principal cam astea ar fi ideile ce îmi trec în fiecare secunda prin cap. Leapsa merge mai departe la Raluca.

Posted on February 16, 2009, in All. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

