Prieteni

Promit să fiu scurt pentru că în camera cealaltă mă aşteaptă Ducu să îi predau netul (mişto, nu?:) )

Aşadar. Am citit ieri şi azi două articole care m-au făcut să râd în hohote.Plecând de la chestia asta şi de la faptul că sunt aproape agasat de (moda?) înmulţirea articolelor tip misogin (de ambele părţi) sau a discuţiilor pur şi simplu despre bărbat-femeie mi-a venit o idee 🙂

Ia uitaţi-vă la asta:

Prietenia între femei
O femeie se întoarce acasă dimineaţa. Bărbatul o întreabă unde a fost pâna la ora asta, la care femeia răspunde că a dormit la cea mai bună prieten
ă a ei. Bărbatul dă telefon la 10 din cele mai bune prietene ale soţiei. Nici una nu îi confirmă că a dormit noaptea la ea.

Prietenia între barbati
Se întoarce bărbatul dimineaţa acasă. Femeia îl întreabă unde a fost pâna la ora asta. El îşi argumentează lipsa datorită faptului că a dormit acasă la cel mai bun prieten. Femeia telefonează la 10 cei mai buni prieteni a soţului ei şi din toţi, 8 îi confirmă că într-adevar noaptea precedentă soţul ei a dormit la ei.. ceilalţi 2 insistă că încă se află acolo.

În acompaniament, complenentar sau cum mai vreţi voi vine şi filmuleţul ce urmeaza 🙂

Şi pentru că ţin la drepturile de autor şi la munca şi ideile altora, chiar dacă nu am luat nimic dintr-o creaţie proprie, vă anunţ cu un mare zâmbet că textul este luat de la Jerry, iar clipul l-am vizionat pe blogul domnişoare Evergreen (sper că nu am greşit la partea cu domnşoara).

Ştiu că v-a plăcut. Hai pa

Posted on February 18, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 9 Comments.

  1. De mult nu mi-a mai placut o reclama pepsi/multam!!Previzibila.. dar excelenta facuta 🙂

    In ceea ce priveste prietenia, stii cum e, ca la masini: fiecare cu capacitatea lui de a iubi si respecta. Am observat ca oamenii care isi pastreaza/cultiva prietenii sunt si cei fericiti in dragoste.

    Zi prietenoasa sa ai, Andi M!

  2. Super tare! Nici nu m-am gandit pana acum la metoda asta. 😀
    Spor si Hai Rapid! 🙂

  3. No.. iti dai seama ca de nu scriai de unde ti-a venit ideea, cand ne intalneam la fotbal ti dadeam rau :))

  4. ha ha ha tare metoda de a ocupa un post

  5. ce sa iti spun eu acuma. nota 10 pt reclama. cat despre post, ai dreptate. putine s-ar acoperi pt ca sunt tdaaah. in plus e invidie mare intre fete. as fi curioasa sa vad barbati invidiosi pe alti barbati.poate doar cand fac dus mai multi astfel de indivizi :)) `tzelegi tu

  6. am ajuns intamplator pe blogul tau si nu m`am putut abtine sa nu iti atrag atentia ca nu poti spune “tip misogin de ambele parti” cand pentru femei este cuvantul misandra sau misandrie daca il folosesti ca substantiv.

  7. din greseli invatam. multumesc ca mi-ai vizitat blogul si ca mi-ai atras atentia

  8. Andrei dela Focshani

    hai sa incercam respect si obligatii morale(optional);)

Leave a Reply

