What`s a love song ?

Tocmai mi-a venit (nu staţi liniştiţi, nu am ciclu) o melodie în playlist.

Titlu: Love song.

Şi prima voastră reacţie ar veni imediat: “Uuuuuh ce sweeet” sau “Bhăă ce gay”.

Okay, de acord cu voi.

Formaţie: Korn.

Încep să devin curios de reacţia voastră. Evident că o parte din cei ce vor citi acest post ştiu melodia (pentru cei care nu, am să postez eu la final un youtube mic), daaar nu asta era ideea. Ascultând piesa, mi-am reamintit că este una din preferatele mele şi m-a pus oarecum pe gânduri. Ce ar fi dacă tot termenul/ideea/conceptul de “love/dragoste” şi tot ce derivă din el nu ar fi tradus printr-o piesă gen… Richard Marx – Nothing’s Gonna Change My Love For You, ci prin Korn – Love song. Sunt foarte curios cum s-ar defăşura grandiosul Vallentine`s, cum ti-ai cere iubita să îţi devină jumătatea (de sus sau de jos) pentru tot restul vieţii sau mai ales cum ai intra în discuţie cu o tipă, pentru prima dată, pe care vrei să o cucereşti neaparat. Nu mai spun de perioadele “încinse” în care “iubirea” capătă … ştiţi deja ce capătă.

Evident că al meu neuron a analizat deja aceste situaţii şi am răspunsurile la ceea ce v-am spus puţin mai sus. (drujbe, lanţuri, pumni, vânătăi, trandafiri plini de spini… bla bla bla..)

Am luato razna? 🙂

În fine. Melodia e foarte tare!

P.S. : Mi s-au strigat jegurile astea de căşti. Funcţionează doar casca stângă, sau am surzit de dreapta? 🙂

Posted on February 18, 2009, in All. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. vladinwonderland

    Dap, acum cred ca e oficial… AI LUAT-O RAZNA!!!!!!!!!

  2. “drujbe, lanţuri, pumni, vânătăi, trandafiri plini de spini… bla bla bla” cat romantism :D:D

  3. o spui de parcă ar fi o mare noutate 😛
    ”o anumită parte” a îndrăgostiților funcționează bine mersi pe korn, se bat ca kiorii, beau ca porcii și totul e ok până nu mai e; ceilalți… cu siropele și lălăieli dulci, suspinate parcă din ovare…
    bine că avem de ales 😀

    stiu pe cineva care n-avea erecție dk nu asculta mozart 😆

    etc

  4. Hai Rapidul!! 😀

  5. nu ascult korn, dar melodia aia e tare raaau! 😀

Leave a Reply

