Uite cine s-a întors

M-aaaaaam întoooorss, cu faţa la voi.

Faza e că nu ştiu cum să sciu un articol despre gaura care s-a lăsat în blogul ăsta în ultimele zile. Nu, nu m-am supărat pe blog, nu m-a supărat nimeni, nu am fost bolnav, am fost doar într-o minivacanţă, cred eu, bine meritată. De ieri, de când m-am întors ma bucureşti m-am tot gândit dacă are rost să îmi povestesc escapada. Încă m-ai analizez şi am să anunţ daca o fac sau nu (chit că nu ar conta chestia asta).

Aşa, mai am câte ceva de spus:

1. Am fost uimit să văd că traficul blogului nu a scăzut câtuşi de puţin în ultimele zile chiar dacă nu am mai scris nimic. Eu nu scriu pentru trafic, dar e inevitabil să nu fii impulsionat să vezi că există nişte persoane care chiar te urmăresc. Mă înclin şi vă mulţumesc sincer.

2. Am promis, săptămâna trecută parcă, unei prietene un articol. Am stat şi am contemplat la el şi poate am să îl scriu :D, dar nu promit. Am ţinut să îţi arăt oficial că nu am uitat, ci doar încă mă m-ai gândesc :d.

V-am pupac

Posted on February 25, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. bine ai revenit gica 🙂

  2. cunosc sentimentu care te incearca.

  3. hai andi, ca pe tine te asteptam!:> 😀

Leave a Reply

