Chiar am faţă de controlor ?! :)

Termin serviciul pe la şapte şi ceva, mă duc la o ciocolată caldă însoţit de Corina( cine e ea şi de ce ţin atât de mult la ea am să vă spun altă dată, asta dacă îmi dă voie 🙂 şi dacă am să simt nevoia să împărtăşesc chestia asta cu toată lumea, acum nu am de gând să las să se piardă printre nimicurile pe care vreau să vi le povestesc acum), mă plimb puţin şi mă îndrept spre casă. După un traseu tâmpit de lung Armata Poporului > Eroilor > Unirii > Brâncoveanu ies la ultima gură de metrou menţionată şi păşesc liniştit spre casa adoptivă. Deobicei mă mişc destul de repede, dar de data asta nu. Sunt mult prea relaxat şi stare pe care o am, greu de explicat de altfel, mă duce uşor spre staţia de RATB. O staţie până foarte aproape de casă şi de obicei mă urc în autobuz. Acum stau pe gânduri dacă să o iau la pas sau să fac mişcarea obişnuită cu autobuzul. Frigul nenorocit care îmi zgârie obrajii îmi dă răspunsul şi cu ochii după o domnişoară cu picioare nesimţit de lungi mă aşez cuminte în staţie. Mă fâţâi înainte şi înapoi, chipurile să uit de frig. În dreapta mea, două domnishoare se uită insistent de câteva secunde bune. Îmi trag privirea spre ele, mă privesc insipid şi imediat ce schimb peisajul aud: “Ne urcăm în primul ? Uite e şi tipul ăsta şi ăla din spate”

Fraţilor, e drept, căram pe umăr o geantă asemănătoare cu cea a flămânzilor care vânează studenţii în autobuze, dar din puţinele mele întâlniri cu aceste prădătoare nu am observat să folosească genţile Converse. În fine, mă urc în autobuz, le râd în nas şi cobor la prima staţie.

Sper că totuşi nu am faţă de controlor… 🙂

P.S. Recomandare. Radu Naum, cel care se află în top fiveul personal al jurnaliştilor, a fost luat la întrebări de un alt gesepist, Cristian Geambaşu. Vedeţi AICI ce a rezultat. Cu un plus pentru colegii mei de facultate, ar fi bine să citiţi integral ce e acolo, poate vă prinde bine. Somn uşor…

Posted on February 28, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 7 Comments.

  1. Daca in Bucuresti controlorii ar fi fost ca tine…as fi circulat fara bilet, fara sa-mi fie vreun pic tarsa…si intr-adevar….toti controlorii poarta genti Converse. Oare toti or fi din Pietrishica? Beaaaah! Aberez….sa ushida becu’ shineva p-ashii!

  2. :))))) e. daca toti controlorii din Bucuresti ar fi fost DE SUB Pietricica, atunci as fi circulat eu fara bilet. sâc sâc 😀

  3. Deci…ti-am mai zis doar sa nu mai umbli cu geanta aia Converse, ca uite…risti sa treci prin momente neplacute, ca cele din seara asta..Asa ca te rog frumos, debaraseaza-te de ea, spre binele tau, catre mine :P..
    Cat despre povestirile pe care dl ZUZUandi le-a promis ca le va depana intr-un viitor apropiat, stimati cititori fideli ai acestui blog, va rog respectuos, cu adanca gratie si admiratie si profunda elevatie, sa nu epuizati minute pretioase din timpul dvs si sa dati crezare tuturor vorbelor care vor aparea aici despre personajul Corina (recte eu).. Sus-numitul se afla de ceva timp sub influenta ciocolatilor calde consumate in compania mea si cu siguranta va hiperboliza toate metaforele si epitetele ce le va adauga substantivului propriu Corina (recte tot eu)…
    Hai ca m-am scremut suficient azi..:)) As putea s-o mai fac, dar m-a tulburat intens cuvantul Rapid scris cu caractere mult prea mari pt mine, undeva in dreapta la tags , fapt ce mi-a afectat destul de mult retina pentru aceasta seara (dimineata).
    Ca atare, nu-mi ramane decat sa-ti spun , draga colega, ca viitorul Rapidului in Liga I se clatina serios precum tu in poza de profil de pe hi5. Trist, dar nimic nou, tinand cont ca Rapidul mai beneficiaza de porecla ABBA …Cine stie cunoaste, asa ca te las pe tine s-o descifrezi. (Aici tre sa recunosc cu parere de rau ca am asociat usor denigrator pt membrii trupei Abba, involuntar ce-i drept, numele unei formatii atat de renumite cu o echipa atat de daunatoare din fotbalul romanesc).
    Inchei aici.. N-as vrea sa te am pe constiinta maine la meciul de la Chiajna, nu de alta, dar ma intalnesc cu vechiul meu prieten Sumudica si trebuie sa-i acord atentie totala
    Hai ia un pup cado’ de la mine. Sanatate si virtute! si promit ca n-am zis ultimul cuvant…. :))

  4. Frumoase vorbele lui Naum din interviu…

  5. Corina si Andi – deja astept cu nerăbdare povestea voastră romeojulietică 😀
    (…si eu stau la Brâncoveanu)

    Weekend fabulos tuturor

  6. Hmm.. s-a vorbit cam mult despre geanta aia Converse 😀

  7. vladinwonderland

    1.frate stai potol ca mecla de controlor reatebist nu ai, iar geanta este foarte tare 😀
    2.poate tipele s-or fi uitat la altul din spatele tau, sau or fi zis altceva cand te-au privit 😉
    3.comentariul corinei cu privire la RAPID a fost genial :))))))))) si ii impartasesc sentimentele
    4.MUHAHAHAHAHAAAAAHAAHAAAAA!!!!!!!

Leave a Reply

