Pagina de “SPORT”

Pentru că nu pot. Chiar nu pot să mă abţin să scriu despre sport.
Steaua penibilă, Oltchim pierde penibill în ultimele două minute la Lublijana şi cine ştie ce a mai fost înainte sau ce ceva interveni. Am găsit cea mai simplă soluţie . Ora 06:30, sâmbătă întâi martie, anul de graţie 2009.

Pe cine îl doare ce am eu de scris despre sport (fotbal, handbal, rugbz, volei, sotfltball sau orice ar mai fi ai) va vizita pagina “linkată” sus sub numele de “SPORT”. Preventiv, am să fac şi un foto-link undeva pe sidebar, iar dacă audienţa va confirma linkul acesta va rămâne permanent. Dacă nu, nu 😛

P.S. În cel mai scurt timp vor apărea şi articole în această pagină. Cu menţiunea că va trebui să “scrollaţi” jos, jos, cât mai jos, în momentul în care cineva veţi dori să citiţi primele articole. De fiecare dată ultimul articol va fi şi primul apărut pe pagina “SPORT”
P.S.2 De ce am scris postul acesta tocmai la  aceasta oră  “devreme” în zi, vă vor explica dedicaţii bloggeri vadim şi vladonne (care doarme ca un porc 🙂 ), da coae ? 🙂

Posted on March 1, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. eu zic ca merita sa faci sectiunea asta separata cu sportu .. cel putin eu sunt interesat ..sa vedem si ceilalti..si de ce sa nu scrii articole despre sport..cel putin daca iti place..garantez ca vor fi citite.. eu astept 😀 :*

  2. sa ai o sectiune de sport nu reprezinta o buba…doar ca majoritatea sa gandesc la fotbalul romanesc cand vine vorba de acest termen…si stim toti situatia actuala despre care nu o sa vorbesc.se acorda prea multa atentie acestui Mare Circ…si nu fac referire la F1 🙂 bft

  3. OK, eu vreau abonament la pagina ta de sport…la peluză măcar 😀

    Baftă

  4. vladinwonderland

    Nu dormeam ca un porc pt ca nu imi dadea voie o anume cineva 😐
    Dar macar stateam in pat si incercam sa dorm, nu blogaream beat si obosit dupa party la 6 jumate dimineata, ca tine 😐

Leave a Reply

