O parte din mine

Cu zâmbetul pe buze şi cu perspective bine stabilite. Aşa întâmpin în fiecare an primăvara. În fiecare an, impropriu spus, şi asta pentru că la mine primăvara înseamnă cu totul altceva decât spun tiparele. Anul începe pentru mine odată cu 1 martie, nu, nu visez cu ochii deschişi la ghiocei care răsar timizi din urmele de zăpadă rămase din iarnă aşa cum ne spuneau doamnele educatoare de mult. La mine e perioada în care analizez ce am făcut în anul ce a trecut şi îmi privesc perspectivele celui ce urmează. Ca să forţez puţin nota e un fel de început de an chinesc, dar care poarta marca eului. Motivul poate fi unul poate simplu, dar la fel de simplu lucrul la care mă refer poate nu avea nici o legătura cu sentumentul pe care îl trăiesc.

2008, tocmai încheiat, a fost un an confuz, că tot trebuia să folosesc această stare într-o leapşă, mai de mult. Un an cu multe reuşite, personale şi profesionale. Un an cu nu mare nou început şi cu un, şi mai mare, sfârşit. M-au bucurat multe lucruri, m-au dezamăgit altele, dar important e că părerea per ansamblu e BUNĂ. Şi pentru că vorbeam despre zodiacul chinezesc, îndrăznesc să-l numesc, anul leneşului, da animalul :). Chiar dacă mă, oarecum, lăudam mai devreme, nemulţumirile faţă de mine nu îmi dau voie decât să îmi dau o notă de 7(nu, nu maxim şasă) :).

2009 conform aceluiaşi zodiac chinezesc, nu, nu anul şobolanului, ci anul maimuţei.  Ha, la asta nu se aştepta nimeni cu siguranţă. Mă simt puternic, cum nu m-am mai simtit niciodată, mă simt fericit, mândru şi gata de orice. La fel ca şi primata pe care o aminteam mai devreme sunt gata să evoluez, mult mai repede decât a făcuto ea.

Un an în care mi-am propus multe şi în care, sper, să fac şi mai multe.

La Mulţi Ani copii 🙂

Posted on March 2, 2009, in All. Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. Un mare MARE “La multi ani!” pentru colegul si prietenul meu iubit de toata lumea! Sa ne traiesti, maestre! Sa ramai la fel de amuzant, petrecaret si sa ne veselesti 1000 de ani de acum in colo! ANDI, TE IUBIM! 😀 >:D<

  2. La multi ani!!!

    Salutări domoale…dar lungi 😀

  3. dar articolul e scris pe 2 martie deci nu iti pot spune “la multi ani” pe acest articol 😀 oricum..numai de bine

  4. Apel la constiinta romanilor : haideti sa gandim !
    ATITUDINEA oamenilor face diferenţa.
    Studiind comportamentul persoanelor din ţările bogate, descoperim că marea parte a populaţiei respectă următoarele reguli (ordinea nu este importantă):
    1. Etica
    2. Ordinea şi curăţenia
    3. Integritatea şi cinstea
    4. Punctualitatea
    5. Resposabilitatea
    6. Dorinţa de perfecţionare
    7. Respectul pentru legi şi regulamente
    8. Respectul pentru drepturile celorlalţi
    9. Dragostea pentru muncă
    10. Efortul pentru a face economii şi cheltuiala cu chibzuinţă
    Are România nevoie de alte legi?
    Nu ar fi oare de ajuns să respectăm cu toţii aceste 10 reguli simple?
    În ţările sărace, numai o mică parte (nesemnificativă) din populaţie se conduce după regulile acestea în viaţa de zi cu zi.
    Nu suntem săraci din cauză că ţara noastră n-are resurse naturale sau fiindcă natura este crudă cu noi…

    Suntem săraci pur şi simplu din cauza atitudinii noastre.
    http://gandeste.org/general/apel-la-constiinta-romanilor-haideti-sa-gandim/147/

  5. La multi aani! promit ca te si sun dupa pregatire 😀

  6. asta vine dupa ora shasa.da?sa fie clar pt toata lumea 😛

  7. sper ca anul asta sa ai flow!

    🙂

  8. vladinwonderland

    dau si eu cu “la multi ani”-ul pe 2009 si la mai mareeeeeee!!!! 😀

Leave a Reply

