Cronică din tribună. De ce e Rapid “farmecul vieţii” mele

0dee4bcdb5f4297eb91fd6eb4aa89aaa2Ei bine, dragii moşului, aseară am mai primit încă un motiv pentru care să urlu sus şi tare că sunt rapidist. Nu că ar mai fi fost nevoie de asta, dar e incredibil cum îţi creşte viteza sângelui prin vene şi cum simţi că eşti inundat de adrenalina din corp în momentul în care trăieşti cum am făcuto eu aseară.

19:45. Ajung la stadion, măresc pasul şi mă duc direct la Fan Shop cu gândul să îmi fac abonament cât mai repede. După mai bine de o ora şi ceva petrecută într-o încăpere de 5/5, în care se aflau în jur de 100 de oameni (şi tot mai intrau), am reuşit să îmi procur preţioasa bucată de plastic.

[click pentru continuare]

Posted on March 7, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

