Leapşă a la Raluca

În primul lucru imi exprim scuzele pentru întârzierea cu care fac leapşa. Să începem…

Îmi este frică…

  • Să îmi pierd prietenii. Cea mai mare fobie a mea e să rămân fără cei care mă înconjoară şi ţin la mine. Pur şi simplu nu îmi pot imagina viaţa fără cei dragi mie.
  • Să greşesc. Urăsc să o dau în bară. În momentul în care o fac îmi dau seama imediat, dar sunt foarte afectat.
  • Să mor stupid. Am o problemă… când va fi să se întâmple evenimentul, nu tragedia, vreau să nu fie banal. Ştiu că sună ciudat, dar…
  • Să uit cum se iubeşte (Nu se va întâmpla niciodată 🙂 )
  • Să fi trăit fără să fi făcut ceva important pe Pământ.
  • de frică !

De ajuns pentru acum. Centrez această lepşă căăăătreeee… Vadimel 😀

Posted on March 9, 2009, in All. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Profil de super-erou 😛

  2. Se pare ca avem niste temeri comune ;)) 😀 ..interesanta leapsa 🙂

Leave a Reply

