TimPul

time1 Timpul… mereu am avut o problemă cu acest termen, dar mai ales cu el, în sinea lui. Se scurge, îl pierzi printre degete, trece pe lângă tine, dar niciodată nu se opreşte. O secundă să stea, să se uite la mine şi după să gonească din nou nebun aşa cum o face mereu.

În ultimele zile, mai precis în ultima săptămână parcă m-am luat la întrecere cu acest Domn T. Nu ştiu de ce, dar parcă vreau să îi arăt că poate fi cineva mai rapid ca el. Vreau să mă duc uşor şi cu încredere după Domnul T. şi să îl bat niţel e umăr, după care să îi arăt obrazul stâng. De ce pe stângul? Pentru că, la fel cum spun şi vorbele din popor “tot ce e stângaci e de rău”. Şi Domnul T. mă sfidează îngrozitor. E de nepermis ca timpul să nu îşi facă timp şi pentru mine. Pe lângă faptul că mă chinui de ceva vreme să ajung la zi cu serialele preferate (n.r. Heroes şi Lost), partea asta îmi place cum sună, am ajuns să nu mai am timp pentru mine…

Cât de curând am să îl dau în judecată foarte curând.

P.S. Ador să mă bat cu timpul. Mi-am promis să reuşesc să îl opresc. Aviz Ralucăi 🙂

Posted on March 11, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. vladinwonderland

    1. “cat de curand am sa il dau in judecata foarte curand”… nu merge 😀
    2. ce bine e de mine ca nu port ceas 😀

  2. Stii ca si eu am fost in aceeasi “criza de timp” acum vreo saptamana si am plecat cu gandul de acasa sa fac un gest nebun la servici si la facultate, dar.. 😀 O sa avem timp de toate candva poate dupa ce renuntam la… toate? 😀

  3. vezi ca te bate limba romana. reciteste-ti posturile cand le postezi 😛
    vlad eu sunt dependenta de ceas si totusi mi se pare ca timpu trece asa de greu

  4. uimeste-ma si aratami unde ma bate.. sa nu arati spre fund :)) iti spun si tie, la fel cum i-am zis si lui vlad, repetitiile, pe care probabil le-ai observat si la care te referi, sunt intentionate. e vorba despre timp si am vrut sa scot asta in evidenta. daca ma gresit altundeva, show me. fara rusine 😛
    daca stalcesc vreun cuvant, greseala mea, dar dupa ce scriu o zi intreaga, crede-ma ca e imposibil sa nu o fac si chiar nu mai am chef sa recitesc. tot ce vezi scris pe blogul asta e din prima, fara cea mai minuscula corectura. poate doar unele pe care le-am facut tarziu.
    multumesc oricum :*

  5. da mamica. te cred. ca si eu scriu dintr`un foc, nu stau cu dictionaru langa mine sa dau impresia ca sunt o geniala 🙂 dar suna ciudat sintagma. de aia te-am luat de urechi si eu si vlad. [era o vorba ca te bate romana. vorba originala e ca te bate cratima cand scrii legat in momentul in care e cazul sa o folosesti.analogul il intelegi ca esti baiet destept]

  6. Timpul, una din marile probleme ale omenirii…

    Dar stii ce se zice… Ca de fapt noi omoram timpul, nu el pe noi. Eu unul cred ca avem timp pentru toate in viata asta. Desi nu ne-ar strica sa mai primim si o a doua viata, pentru a consuma timpul si intr-un alt mod decat am facut-o.

Leave a Reply

