Duminică seara..

“Hai repede să prindem soarele” îmi spunea Corina când am plecat de la redacţie aseară. Frigul şi vântul ce tot ne sâcâia nu era unul tocmai plăcut aşa că m-am comformat şi am mărit pasul… Dar chiar nu mă aşteptam să găsesc un soare atât de frumos 🙂 Frigul parcă o lăsase ceva mai moale. O poză ici, o poză corinei, o poză colo, două poze corinei, încă o poză colo, patru poze corinei :). Foarte frumos, am uitat că ne e foame (parcă îi era şi ei :)) ), că ne e frig, am uitat de tot.

Vine vara odată ??

Ce a ieşit vedeţi puţin mai jos. Pozele sunt în stare naturală, fără nici un fel de photoshop.

Posted on March 16, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 7 Comments.

  1. Cat talent?! 😀

  2. vara nu vine inca…mai ales ca e posibil sa ninga mierc si joi seara 😀 … faine pozele

  3. Pune-le și tu nr sau titluri să le putem comenta cumsecade 😛
    Așa, spun doar că îmi place mult… coloana din mijloc…

  4. e galerie si nu pot sa le numerotez sau cel putin nu stiu eu 😀 sorry si multumesc pentru apreciere:D

  5. Se spune ca o poza face o mie de cuvinte si in aceste fotografii se adevereste acest lucru.

  6. vladinwonderland

    pai si pozele corinei de ce nu le-ai postat? 😀 😛

  7. de aia 🙂

Leave a Reply

