Tu ce crime ai comis in 2008?

Descopera.ro lansează o provocare foarte interesantă. Nu vă gândiţi la crime în adevăratul sens al cuvântului, chiar dacă şi “atacul” asupra naturii reprezintă tot o crimă.

Personal nu mă declar un ecologist convins, cu toate că am terminat un liceu de profil şi, cică, aş fi un mare tehnician ecolog :). De obicei caut coşul de gunoi pe stradă încerc să nu poluez fonic (chestia asta ar trebui să o faci şi tu tudor când faci duş:), dar tu compensezi cu stinsul luminii 🙂 ) şi or mai fi şi alte lucruri. În fine, încercaţi şi voi să vedeţi cu câte zile v-aţi scurtat viaţa şi ce tâmpenii aţi mai făcut anul trecut:P

DESCOPERA.RO

28

Posted on March 18, 2009, in All. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. cifrele mele sunt 726,440,1551,102. dar mie nu-mi arata ca mi-am scurtat viata cu vreo anumita valore…ghinion 😀

  2. Superb post, felicitări! 🙂

  3. Nu ii mai face dedicatii lui Tudor ca oricum nu iti citeste blogul 🙂

  4. 1. Andi, saru`mana mult 😀
    2. Duculetz, crezi ca ma intereseaza? 🙂

Leave a Reply

