Amintiri

andrei, pompier, pleaşcă, gâză, eu, liviu, nicu Mamă ce dor mi s-a făcut de liceu… Am vorbit în seara asta cu un fost coleg, pe nume, sau pe poreclă :), Pompier şi mi-am reamintit de frumoşii ani de liceu. Ştiu că deja chestia asta a devenit un clişeu. Toţi încep să povestească în momentul în care au depăşit etapa asta, dar pur şi simplu nu am cum să ma debarasez. Trece o anumită perioadă în care uit de cei patru ani din spate, dar când îmi amintesc simt pur şi simplu cum mi se ridică părul de pe mâini, şi nu numai :).

Pompier (al doilea de la stâng la dreapta) cel mai haios dintre colegi, mereu pus pe glume, mereu zâmbăreţ, dar mai ales pus pe cântat. Cred că e cel de care mi-am amintit cel mai des poate şi din cauza modului lui de a mă binedispune zilnic. Ultima dată chiar am râs în hohote. Acum vreo doi ani şi ceva a apărut un promo la MTV; ceva legat de un “porc care a murit de bătrâneţe”. Stupid la prima vedere, dar Pompier era pur şi simplu fascinat de modul în care imitam vocea din acel promo şi aşa mă punea mereu să fac pe bufonul 🙂

Ani frumoşi, colegi frumoşi. În poza de mai sus, de la stanga la dreapta: Andrei, zis şi Bujie :), Pompier, zis şi Pompier :)), Pleaşcă, Gâză, un Bou, Liviu, zis şi “Ştii melodia asta” şi Nnnnniicuuu.

Nu apare în poza domnişoara Lili, cea care mi-a mâzgălit cu pixu de nenumarate ore mâna dreapta cât timp am stat cu ea in bancă. Cea care mereu mă facea să zâmbesc larg când îi auzeam râsul colorat :D.  Şi pentru că tot am amintit de ea… lili jocker eu De sus ne supraveghează Joker 🙂 Primul şofer al clasei :)).

Mă opresc aici. Dacă nu aş faceo, cu siguranţă că şi mâine dimineaţă aş fi tot aici în faţa tastaturii. Probabil am să mai revin cu articol de genul.

P.S. Scuzaţi limbajul care abundă in emoticonul :), dar chiar îmi vine să râd încontinuu când mă gândesc la tot ce s-a petrecut în toţi aceşti ani…

Posted on March 20, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. esti interesat de banner sau link exchange?…..uite ID-ul meu robert9h

  2. vladinwonderland

    draguta foc domnisoar lili… e prin bucuresti si ea? 😀

  3. =))))

  4. vlad, stai jos ! 2 ! ai sa mori cu gandul la femei 🙂

Leave a Reply

