Atlas de mitocănie urbană

Ştiu că vocea vă e cunoscută şi am să vă spun cine e doamna. Ideea e alta, cu toţii putem să recunoaştem că vieţuim printre asemenea specii… Genial !

Posted on March 23, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. bai frate, am stat si eu o saptamana in bucuresti.numa asta am auzit. incepe sa ma zgarie pe creier. not funny anymore.oricum pitipoanca de companie,taranu de mall sau alte specimene, NU s-au simtit. concluzia? fleosc

  2. o sa ajungi in curand sa stai mai mult in buc…o sa-i vezi 🙂

  3. stiu ca e un subiect discutat si rasdiscutat. dar, ce facem, ne obisnuim cu ei ??

  4. radio guerrilla e cel mai tare post radio, unul de nisa, regret ca nu il asculta mai multi, au tot felul de campanii faine, sunt singurii care nu se prostitueaza muzical vorbind si simti ca nu ti se niveleaza circumvolutiunile ascultandu-i. eu cred ca au fost insa omise unele specii, poate alea sunt mai parazitare:))iar denumirile in latina sunt f.inspirate!

Leave a Reply

