Cu zâmbetul pe buze

Duminică. Nu ştii ce să crezi când auzi cuvântul ăsta. Pe de o parte îţi vine să zambeşti nebun pentru că e o zi liberă, dar la câteva fracţiuni de secunde totul se rezumă la o faţă tristă şi îngrijorată. Motivul ? E ultima zi liberă şi “de mâine” o iei de la capăt.

Pentru mine “ziua soarelui” nu înseamnă, de obicei, nimic altceva decât o zi în care să lenevesc, o zi în care să pierd timpul inutil, o zi în care să devin cel mai plictisitor om de pe planetă.

Duminică, 29 martie, a fost o zi atipică. Mi-am dorit mult să scriu acest articol cât mai repede cu putinţă, dar.. după cum se vede nu am reuşit.. De mult nu am fost atât de binedispus, de mult nu am fost atât de relaxat. Nu am avut motive de supărare sau de ăngrijorare, dar mereu îmi pierdeam răbdarea foarte uşor. Ei bine, duminică, după o zi petrecută ca “pitzipoancele” la Băneasa Mall, alături de Ducu şi Tudor, zi presărată din plin cu iuţeală chinezească şi cu ceva fracturi la gât de la câte ori am întors capul după…. Revenim!

Am adormit cu zâmbetul pe buze. Nimic nu e mai frumos decât acest sentiment. Să priveşti tavanul şi să te adânceşti profund în lumea viselor. Ce e şi mai frumos e cum poate să te transforme un film, de fel mă pierd repede în subiectul unui film, şi fără ochelari 3d, deja sunt personaj activ…Yes Man, despre el vorbesc. Un film pozitiv, unul pe care nu vroiam să îl văd din cauza unei idei preconcepute, dar asta e altă poveste.

Aşa, să recapitulăm: plimbare, iuţeală, film. Aaaa, cum era să uit (nu uitasem 🙂 )

Se făcuse 1 jumate, parcă, 12 jumate după ora veche şi brusc vreau să dau un telefon. Şi sun…riiing, riiing, riiing.. Răspunde… o voce răguşită şi foarte dulce “Aloo”.

Mi s-au înmuiat picioarele… după un sfert de oră se termină discuţia. Tot ce aşteptam era o înjurătură zdravănă, binemeritată de altfel. Dar nu, am auzit o voce dulce, caldă, simpatică şi… şi uite aşa am adormit cu zâmbetul pe buze 😳

Posted on March 31, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

