Nu-mi stricaţi primăvara !

Căldură, soare, aer plăcut.

Sincer nu mă aşteptam să miroase atât de bine aerul de Bucureşti primăvara. E drept, nu toate colţurile te imbie, dar oricum aşteptările mele sunt total depăşite.

Eu sunt un maniac al căldurii. Îmi place să simt cum mă înfing în asfaltul topit de soare. Chiar şi aşa, apropierea verii e deja simţită… de mine. Nu mă refer la căldura pe care o simte toată lumea. Am o mare problemă cu babele şi moşnegii din autobuze şi metrou şi cred că în curând am să mă simt atacat şi pe băncile din parc.

Stai liniştit pe un scaun undeva lângă geam, cu căştile în urechi ascultând orice idioţenie posibilă şi simţi un miros… caracteristic, îţi întorci capul şi parcă vezi o pisică boschetară care nu ştie cum să se alinte mai mult ca să primească şi ea o bucăţică de carne. Ei, categoria de care vorbesc eu, adică m&b (moşnegi şi babe), nu se alintă, dar încep să se transforme. Tot felul de feţe, oftează foooarte gălăgios şi în ultimă faza, asta dacă nu au cu cine să vorbească, încep să bolborosească singuri. “Doamne ce obosit/ă sunt.”, “Ah ce-aş sta jos” ş.a.

Băi, mă enervează… azi, după ce am schimbat tramvaiul 25 cu 11, aveam de mers cinci nenorocite de staţii. Mă urc în el, mă aşez liniştit şi la trei secunde simt cum se încălzeşte aerul din jurul meu. Îmi întorc nedumerit capul era o babă care mă privea fix şi exact la cateva sutimi de secundă după ce a văzut că o privesc nedumerit a început să gâfâie. Evident că nu m-am ridicat de pe scaun. Următoarea staţie, două babe se opresc lângă mine: “Tu, cât am mai mers pe jos! şi toate scaaaunele (un cuvânt foarte apăsat şi rar spus, acompaniat de o privire lungă spre mine) sunt ocupate!”. N-am rezistat, mi-am scos căştile din urechi şi i-am spus “Doamnă dragă, nu am să mă ridic de pe scaun” şi mi-am pus căştile.

P.S.: Nu mă consider nesimţit. Dacă e să fiu politicos prefer să fiu din proprie iniţiativă şi nu forţat de nu ştiu ce principii..

Posted on April 8, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. :))) stiu cum e…am ajuns sa ma simt mai bine in picioare decat pe scaun chiar daca merg si peste 15 statii cu autobuzul (gen 102-ul de la mine la voi)

  2. Mda… si eu is de accord cu tine la fazele astea cu batranii…. si eu am patit des faza in cluj…. adica dupa ce ca majoritatea is pensionati si freaca buha toata ziua… se trezesc sa se plimbe cu tramvaiul sau troleul(am imrpesia ca e gratuit) si intotdeauna se leaga de tineri. Eu eram odata cu soramea si 2 babe incep sa vorbeasca intre ele “Tinerii din ziua de azi…nu au nici un pic de respect pentru batrani” Am vrut sa-i comentez dar am lasa’to asa. Bravo tie k ai avut curaju sa ii spui k nu te ridici!

  3. Inca o persoana care a subestimat Bucurestiul 😀

Leave a Reply

