Eu ştiu cu cine votez

leadership-04913În luna decembrie a anului trecut am avut o ocazie deosebită. Am vizitat Casa Regală şi am stat la masă cu însuşi Principele Radu de România. O întâmplare, poate, unică, dar cu siguranţă o zi memorabilă.

Mereu am fost foarte încântat de regi, regine, prinţi şi prinţese. Monarhia are ceva aparte, ceva al ei şi cu siguranţă această formă de stat, sper să nu fi greşit exprimarea, e una care nu se aseamănă cu nici una din toate celelalte existente pe Pământ.

Revin la Principele Radu, având ocazia să stau la masă şi să discut cu el timp de aproximativ jumătate de oră,am fost foarte încântat. O persoană care ştie să se joace foarte bine cu vorbele şi care ştie să îţi intre sub piele imediat. Fără îndoială e un tip care devine foarte uşor popular.

O situaţie amuzanto-plăcută am trăit acum ceva timp. Îndreptându-mă spre casă în tristul autobuz 335 â, priveam plictisit pe geam. Se apropia staţia de la Arcul de Triumf şi văd un bărbat pe la 45-50 de ani, îmbrăcat în costum şi care aştepta să traverseze. Foarte relaxat se aşează pe marginea trotuarului şi îi văd chipul. Era Principele Radu.

Nu ştiu câţi politicieni oarecum importanţi ar facea această mişcare pe o stradă importantă a României. De ce am zis politicieni? Pentru că astăzi am citit o ştire care m-a încântat pur şi simplu. Principele Radu, fost de Hohenzollern, de România va candida la apropiatele alegeri prezidenţiale.

Nu fac campanie electorală, nu laud pe nimeni, doar îmi exprim o părere, puerilă, dar sinceră.

Posted on April 9, 2009, in All. Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. Nu e puerilă, ai dreptul să admiri/votezi pe oricine. Felicitări că ai o opțiune clară! 🙂

  2. Pana sa aud ca principele Radu va candida la presedentie eram ferm convinsa ca nu o sa merg la vot. Mereu acelasi sistem, o cireada de hoti dintre care nu ai pe cine alege si, facandu-ti datoria de cetatean, votezi ce-i mai putin rau din rau.
    Acum insa cred ca voi merge la vot pentru ca se intrevede altceva la orizont. O sa urmaresc cat de cat aceasta campanie electorala desi inainte nici nu vroiam sa aud de ea. Sa vedem ce va fi..

  3. citeste si blogul lui adi. ai sa intelegi mai multe chestii.
    p.s. ai zis bine parere puerila. mai documenteaza-te

  4. raluca, mama nu stiu ce ai inteles tu din ce am scris eu aici. pe langa asta ce scriu eu pe blog nu are si nici nu va avea caracter politic.
    cred ca totusi ar trebui sa inveti sa intelegi ce inseamna o parere pur personala.

  5. nu te acuzam ca faci politica pe blog. voiam doar sa iti explic ca sunt si aspecte negative. in fine, imi sta in caracter sa vad situatia din mai multe unghiuri apoi sa ma exprim.

  6. care blogul lui adi?? vreau să citesc si eu 🙂

  7. nu am apucat sa citesc ce a scris adi dar in orice caz mi-am pierdut de mult increderea in tot ce tine de politica… in orice caz oricine are optiunea lui in functie de mentalitate si cat de mult este informat. Cat despre 335 lasa-l in pace :)) e autobuzul cu care am crescut :))

  8. blogroll. adi zabava

Leave a Reply

