Stop…

Te-ai gândit vreodată să dai timpul înapoi? Să îţi îndrepţi anumite greşeli, să spui lucrurile pe care doar le-ai gândit şi mai apoi ai regretat că nu le-ai zis?

Raspunsul meu e: DA!

Orange are un spot publicitar absolut genial. Încercaţi să nu zâmbiţi… şi nu veţi reuşi. Atenţie, am zis zâmbet şi nu râs. Enjoy!

Posted on April 15, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. frumos 🙂

  2. that made my day 😀

  3. ah.. ce-as vrea sa fac si eu asta ..

  4. chiaaaar….as face mereu asta cand as pierde la pariuri :)))

  5. vladinwonderland

    nu am zambit… dar m-am cacat pe mine de ras cand i-a pus frizerul parul aluia inapoi in cap =)))))))

  6. sau cand dadea ala cu bidineaua =))

Leave a Reply

