Piteşti non-grata

stadionul_dobrinNu ştiu dacă s-a observat, dar am evitat să îmi dau cu părerea despre evenimentele ce se tot întâmplă în fotbalul românesc. Penescu, Costică “Vâlcea”, Savaniu, Lică şi cine ştie ce nume va mai apărea scrijelit pe unul din pereţii puşcăriilor din România. Ei au ţinut prima pagină a ziarelor, nu numai de sport, în ultimele săptămâni.

Blaturile din fotbal nu sunt lucruri noi. Cu toţii ştim de existenţa lor, dar cu toate acestea nimeni nu a făcut nimic niciodată să-i oprească pe “bărbaţii în negru”. Ei şi-au bătut şi încă îşi mai bat joc de o mulţime de microbişti care mai de care mai fanatici. Ei au transformat un mod de viaţă în propria lor jucărie.

Nu mi-am propus să fac o recapitulare la tot ce s-a întâmplat, să analizez eu problemele, să trag concluzii sau mai ştiu eu ce…

Cu toate astea… zilele trecute mi-am amintit ceva întâmplări din asemănătoare: poliţie + şpagă + arestări. Toate astea se întâmplau cu ceva timp în urmă.[…] unde? supriză în Piteşti.

Arestări şi procese pentru o sumedienie de carnete de şofer luate prin spatele uşilor închise. Carnete retrase şi poliţişti trimişi după gratii (asta nu mai ştiu). Ideea e că scandalul a fost unul care, la fel ca şi cel din fotbal, luase o amploare foarte mare. Mass-media ţipa în gura mare şi toată lumea era revoltată ca şi cum nu ar fi cunoscut problemele respective(din nou, la fel ca în fotbal). Uşor, uşor nu se mai ştie nimic despre ce s-a întâmplat atunci, rareori apărând ştitri cu referiri la acel scandal.

Ce se întâmplă în Argeş? Oare Argeşul e buba Roniâniei? Să extirpăm buba?

E doar praf în ochisss

Posted on April 26, 2009, in All. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

