Valkyrie

hitler3De zece minute am terminat de văzut Valkyrie. Un film foarte bun şi de asta îl şi recomand. Anul trecut, parcă, l-am văzut pe Tom Cruise invitat la Jay Leno Show, unde vorbea despre filmul ce tocmai îl terminase de filmat. Valkyrie e inspirat sau mai bine zis o copie fidelă a celor întâmplate cu mult timp încolo. O gaşcă de nemţi bine puşi în vechiul stat nazist au pus la cale o lovitura de stat. Una care a fost la un clipit de reuşită.

adolf_hitler_stars_and_stripes_fuehrer_deadCe m-a făcut pe mine atât de curios să văd filmul a fost una din replicile lui Tom la emisiunea mai sus amintită. Ea suna cam aşa (încerc să o reproduc cât mai bine, chiar dacă a trecut ceva timp de când i-am auzit replica):

“A fost extraordinar să fiu atât de aproape să îl ucid pe Hitler”

Fie chiar şi într-un film sentimentul trebuie să fie unul deosebit.

Una peste alta imediat după ce film mi s-a trezit o veche curiozitate. Cum poate avea un asemenea lider, recunoscut pentru duritate şi decizii neclintite, să aibă soarta lui. E mult prea banal ca Hitler să se fi sinucis, mult prea banal.

P.S. Am gugălit puţin şi am dat de ASTA. Un material foarte bine documentat şi susţinut, spun asta după ce am aruncat o privire sumară.

Posted on April 28, 2009, in All. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Bună fotografie! N-ar fi stricat să-i treci si autoarea 🙂

  2. am dat doar un search pe google si am gasit poza aruncata pe un site. am sa ma documentez si am sa scriu cine a facut capodopera :-p. mersi ca mi-ai spus

  3. sa stii ca am cautat, dar nu am gasit.. daca stii tu ti-as fi recunoscator sa imi spui. saru-mana 😀

  4. "domnisoara mea

    E frumos filmul! si cu toate ca Tom Cruise a fost propus pt zmeura de aur, mi-e una mi-a placut…

  5. Niste idioti, ce pot sa spun ?!

Leave a Reply

