Felicitări

Acest articol este dedicat tuturor celor care au atins acest tricou (vezi poza de mai jos) :-). Cuvintele nu fac nici cât două parale. Fotbal + O domnişoară draguţă + mult soare = pentru celelealte există doar mastercard.

Vă invit să vedeţi restul pozelor pe WWW.LIGA2.RO

mg-4173www.liga2.ro

Posted on April 30, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. fotbal + o domnisoara draguta care habar n-are ce inseamna offside. n-am sa inteleg niciodata pozele de genul asta. nu’s invidioasa pe fatuCA CA oricum am mai multa materie cenusie decat cele care intra in categoria asta de domnisoare.

  2. Exista anumite frumuseti ale vietii care pot fi intelese doar de una cele doua categorii prezente pe Pamant, respectivi masculi si femele. Pe langa asta nu inteleg de ce trebuie categorisita o persoana doar dupa anumite aparente si idei preconcepute. Nu scrie nicaieri ca in cazul in care esti fotomodel trebuie sa ai ceva mai putina materie cenusie decat nu stiu ce alta categorie de persoane.

    P.S. Asa cum nu am pretentia ca baietii sa faca diferenta intre nu stiu ce tipuri de rujuri sau mai stiu eu ce obiceiuri femeiesti, la fel nu am pretentia de la o tipa sa stie ce e un offside. Pur si simplu isi face meseria.

  3. andi, nu desconsider specia. nu fi agresiv. doar ca unii oameni au anumite standarde si asteptari. de la viata, de la cei din jur. am facut referire la materia cenusie pentru ca exista femei foarte frumoase in domenii care “fac abuz” de cunostinte si cultura, nu de corp. consider ca poti impresiona si daca ramai cu hainele pe tine. atata tot.
    si nu critic placerea voastra pentru astfel de poze. nu o inteleg.

  4. "domnisoara mea

    cam uratele fetitele…dar in rest e draguta ideea pozelor:)

Leave a Reply

