Şi dacă se rupe filmul ?

Mă autodeclar un mare fan al filmelor care aduc în discuţie catastrofe de pe faţa Pământului. Crize de tot felul, virusuri, extratereştri, catastrofe naturale de tot soiul şi alte fenomene care provoacă haos şi distrugeri.criza-financiara1

Ce m-a făcut să fac această dezvăluire? Lumea în care trăim. Oriunde te-ai uita se discută doar lucruri legate de Teoria Consiparţiei, criză financiară, cipuri biometrice şi mai nou gripă porcină…

Nu ma deranjează ca toate cele enumerate mai sus să fie adevărate; toată viaţa am visat să fiu erou, să fiu eu cel care salvează omenirea :-)…

Toate filmele de care vorbeam la început sunt trase parcă printr-o matriţă. Totul începe vesel şi liniştit, aşa cum e, teoretic, viaţa de pe Pământ. Soare, frumos şi deodata ceva nu mai merge.

Ei bine, 2009 ne-a luat în plin. După ce că târăşte o arhicunoscută „CRIZĂ FINANCIARĂ”, expresie pe care am auzit-o până în momentul în care am ajuns să cedez psihic, plus mania românilor: „Da ce domle.. de ce să îmi bage mie în piele un cip de ăla cu şase şase şase”1 , la chestiile astea s-au adunat şi gripa porcină. E fierbinte subiectul. Agitaţie la TV, lumea se panichează şi evident că trebuie să existe cineva care să profite de situaţie. Americanii deja au lansat tot felul de măşti pentru protecţie, care mai de care mai deosebite.

Ce înţeleg eu din tot acest fiasco, pentru că asta a devenit viaţa pe Pământ, un adevărat fiasco? Pentru prima dată după mult, mult timp nu am un răspuns clar la ceea ce se întâmplă. S-au adunat foarte multe de odată. Poate sunt toate fabricate artificial, poate sunt umflate la fel de artificial de Mass Media, poate că totul e doar un nor de praf bine împachetat… dar dacă se rupe filmul horror în care am început să trăim cu toţii?

1. După nişte cercetări recente şi din “ce mai citeşte” şi eu, numărul “bestiei”, aşa cum spun moş.. persoanele trecute de oanumită vârstă, este 616 şase unu şase.

11

123470433226432532264_rotestntiip

Posted on May 3, 2009, in All. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Alex Filip

    Si tot nu te-ai uitat la Knowing 8-| De cate ori sa iti repet ca acel film e pe genul tau, respectiv al meu. Pana vin din practica ai termen 5 zile sa il vezi si sa imi faci un rezumat de 3 smsuri 😀

  2. :)) stii bine ca de-abia astept sa apara un rip. promit sa fac tot posibilul. distractie placuta emonel 😀 :*

Leave a Reply

