Soare + tenis = zi superbă

De astăzi va apărea pe blog o nouă rubrică, care se va numi” Z`list “.

De mult îmi doream să stau în tribuna la un turneu de tenis. Să fiu la câţiva metri de adevăraţi jucători, să le urmăresc toate gesturile, să simt atmosfera unei astfel de competiţii. Ei bine, astăzi am avut ocazia să îmi văd visul cu ochii. GDF Open România, aşa cum se numeşte turneul ce se desfăşoară zilele acestea la Arenele BNR, e un eveniment ce nu puteam să îl ratez. Am prins o zi liberă, am vorbit cu Adi şi hai la meci(uri)!

Înainte să înceapă turneul am urmărit cam cine participă şi mi-am făcut un fel de tablou final. Speram să văd o semi-finală Dokic – Halep. Din păcate românca (Halep) a fost învinsă în sferturi şi a trebuit să mă mulţumesc doar cu sârboaica.

DokicMă trezesc de dimineaţă, mă bărbieresc, că nah, nu aş putea să apar cu o imagine de canal părăsit în faţa unor asemenea domnişoare, mănânc puţin şi mă îndrept grăbit şi nerăbdător spre locul faptei. Ajuns cam pe la 12 fărăr 10 pe stadion, Adi era deja acolo şi duoă câteva minute de aşteptare intrau jucătoarele primului meci.Stefanie VOEGELE şi, frumoasa, Julia GOERGES. Nu am auzit de nici una din cele două, dar am rămas plăcut impresionat de partidă. Se termină prima semifinală şi momentul mult aşteptat era din ce în ce mai aproape.Jelena DOKIC intră în teren şi deja simţeam emoţiile. Nu e o jucătoare pe care să o simpatizez enorm, dar doar faptul că la un moment dat a fost locul patru mondial înseamnă mult.

Mai departe a fost un meci lung, trei seturi la finele cărora Jelena a fost învinsă de Andrea PETKOVIC, dar entuziasmul nu îmi pierise. Asta pentru că urma un alt moment foooarte interesant. Aminteam ceva mai devreme de Halep. Simona Halep pe numele să întreg este considerată de oamenii ce mănâncă tenis pe pâine, ca fiind noua Anna Kournikova.

Nu mă aşteptam să fie chiar atât de… simpatică, chiar dacă auzisem şi văzusem anumite poze care ar fi trebuit să mă avertizeze într-un anumit fel. Ea a jucat finala de dublu, una la care nu am asistat în totalitate, dar am aflat că, împreună cu românca Begu au câştigat trofeul.

Aşadar, pe lângă faptul că mi-am ars fruntea, mâinile şi picioarele din cauza unui soare extrem de insistent şi de faptul că am râs de cultura de care dau dovadă românii de fiecare dată când au ocazia (am să povestesc tot ce am văzut într-un articol viitor) am avut o zi extrem de plăcută.

Halep1P.S. GDF Suez Open România, primul pe “Z`list”

P.S.2 În câteva ore am să fac şi o galerie foto cu pozele făcute de domul Adi, pentru că eu, idiot şi ameţit cum sunt, am uitat să iau camera cu mine,deşi îmi propusesem asta.Halep+Begu

Posted on May 9, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

