Foaie verde steguleţu`/ Mâine bate Rapiduleţu` :)

Hai băieţi că v-am pregătit o dedicaţie…
rapid(1)
rapid7

Posted on May 13, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 12 Comments.

  1. Spirit pur rapidist 😉

  2. Spirit pur crapidist ;))

  3. Pentru Steaua, clubul Rapid ca rival nu exista. Nici macar pentru Dinamo. Unicul derby, indiferent de cat de saracacios in fotbal este, va fi Steaua – Dinamo 😀 No offence. Ar trebui sa va gasiti dusmani in campionatele externe :-“

  4. bai duculetz. e greu sa intelegi ceva ce nu simti. referitor la rivalitate, poate ai dreptate, armata si politia mereu au avut ceva de impartit. noi avem o problema cu nemtii, sau ei au cu noi, apropo de rivalitatile externe :))

    Sa ii intrebi pe stelisti cam ce batai isi luau pe strada de la crapidisti :))

    P.S. Apropo de traditie, atunci cand Petrolul era cu adevarat o echipa.. sa vezi acolo rivalitate

    P.S. In pozele alea se regaseste si frustrarea creata in 2006

  5. Incerc sa fac cat mai mult abstractie de rivalitatea asta nascuta dintr-un nimic. Eu cand ma gandesc ca Steaua si Rapid au fost infratite, ca nu exista decat o galerie si ca se mergea la meciuri in haita, rapidisti si stelisti. Acum ma doare sufletul sa vad atata mancatorie de .. pomana.

    Tu stii cat de stelist sunt si cat suflet pun in echipa asta, dar Rapidul pentru mine nu a fost niciodata un dusman. Imi placea si apreciam jocul de pe vremea lui il luce jr. Pacat ca sa stricat chiar atat de mult fotbalul intern. Cele mai bune exemple chiar la echipele pe care le iubim se vad.

  6. Vezi ca omul la betie spune tot ce are pe suflet.. si vezi? :)) Nici macar acum nu am o iesire nervoasa sau sa injur de tot sfintii o asa zisa echipa rivala 😀

  7. nu nu nu.. am specificat eu acolo de nu stiu ce prostii. stii bine ca eu nu sunt violent. e doar frustrarea, pe care o recunosc, si atat. plus niste antipatie incurabila. stii cum zicea borcea, alias `căcălău`: sunt injectat cu injectia letala :))

    cand ne batem ? :))

    whateva`

    P.S. te bagi la un pronostic? Dar sa fii sincer:D

    0-2 (spadagol si djalogol) scor final 😀

  8. ha ha.. te-ai dat de gol :))) bei fara mine. te-am spart:))

  9. ce cocalari suntem.. vorbim prin comentarii. era mishto sa fii in camera de langa :))))

  10. =)) da.. era mai practic :)) Mah.. pronostic sincer 1-0 (Kapetanos in min. 80) 😀 Dar trebuie sa recunosc, eu personal, vreau si Rapidul in Europa League

  11. N-ai rima >:P

  12. rima ca rima, da sa vezi scorul >:)

Leave a Reply

