Demenţii de serviciu

Ce fac trei oameni care se plictisesc? Pardon. Unul are de învăţat pentru examenl de a doua zi, unul are de făcut proiect pentru a doua zi şi al treilea o freacă la rece, ca de obicei.

Joacă Football Manager.

E noapte, trec orele, râdem, ne agităm, spun eu o tâmpenie şi iarăşi trec orele. A, era să uit… pierdem ceva timp chinuindu-ne cu reţeaua. Când am rezolvat totul trecem la treaba. Eu la birou, ei în pat cu laptop-urile în braţe. Şi iarăşi trec orele şi trec şi la un moment dat se aude coco… nu se aude un câine lătrând şi nu ma uit pe geam, ciripesc păsărelele şi întorc capul…. s-a făcut dimineaţă. Când a trecut timpul?

Foarte frumos. Băieţi când ne mai menegerim ? 🙂

Posted on May 24, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. =) Abia astept sa ne mai faca Adi o vizita 😀

  2. Ce misto.

    Eu am examen maine si…citesc bloguri si dau comentarii. :))

    App… FM e si jocul meu preferat. Poate am sa iti spun candva ce echipa mi-am facut la Rapid de am luat Liga Campionilor cu ea. 😀

  3. ia si invata.. glumesc 🙂
    cu mare placere am sa ascult sfaturi de la tine:)

  4. Ah, dar nu as putea sa iti dau sfaturi…ci poate sa iti povestesc asa despre echipa pe care o am. 🙂

Leave a Reply

