Radeo`n trei

Radio Trei, o nebunie studenţească ce s-a născut dintr-o temă care m-a încântat încă de la început. Ne-am trezit târziu, vorbesc la plural pentru că pe lângă mine au mai participat la proiect Bolog, Vadim şi Ana, dar până la urmă i-am dat de capăt. Două nopţi pierdute cu rost, mult fum, ceva alcool, bombonele colorate şi dulci, sprite, idei, pană de idei şi o mare doză de nebunie.

Băi frate, până la urmă şi la urmă totul a fost o nebunie şi foarte sincer vorbesc, chiar nu mă aşteptam să iasă atât de bine. Patru genii înnăscute, minţi sclipitoare ce au făcut ca emisiune Versus de la Radio Trei să iasă atât de bine.

După o doză crasă de modestie vă las să ascultaţi, dacă vreţi evident şi să intraţi pe blogul oficial al radio-ului :-). Poate mai apar surprize, cine ştie?

Vodpod videos no longer available.

P.S. De data asta chiar aştept nişte păreri

P.S. 2: Nu durează decât 64 de minute 🙂

P.S. 3: După două zile mi-am dat şi eu seama că nu se poate asculta la un singur click în plazerul postat aici.  So, pentru ce care chiar vor să asculte măcar ceva bucăţele, există acolo un Listen full song here. Vă pup.

Posted on May 26, 2009, in All. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. no bine, am ascultat interesant subiectul vostru. 🙂 recunosc, doar discutiile-deci a durat mai putin de 64 min- . app, eram mai buna vocea ta decat a celorlalti 😀

  2. saru`mana, sper sa nu fii subiectiva 😛

  3. nu, sunt “apreciativa” (inventez cuvinte noi) da, ai voce de comentator:) app, eu ..in curand am admitere..la jurnalism :))

  4. iti sarut mana inca odata 🙂 si iti urez succesuri, nu pun trade mark-ul acestui cuvant :-))

Leave a Reply

