Brain Blackout

Bă, chiar nu se poate aşa ceva. Îmi vine să urlu până peste două dealuri şi o apă şi după să sparg trei geamuri de draci.

Ieri mă întorceam la pas spre casă şi, înainte de ultima intersecţie, brusc timpul în care trebuia să ajung acasă pară că se va mai lungi puţin. Sirene gălăgioase, adică poliţie plus, smurd, plus descarcerare. WTF chestiile astea le vezi mai mereu în Bucureşti, dar nu parcate în faţa supermarketului aproae de casa mea.

Pentru că nu pot să fiu indiferent la întâmplări de genul ăsta, “parchez” şi eu undeva în lateral şi încerc să aflu ce s-a întâmplat. Evident, întrebarea nu poate fi adresată decât unei persoane în vârstă pentru că ele mereu ştiu ce se întâmplă.

“A căzut curentul în cartier şi a căzut un băiat în scara liftului/cu liftul” (de precizat că liftul de la supermarket străbate distanţa de un etaj)

M-am înverzit instant şi nu m-am mişcat de pe loc până nu l-au scos pe tip. Un eveniment extrem de urât, dar din păcate nu am apucat să fiu prea mult timp speriat şi asta pentru că românii sunt dea dreptul incredibili.

“A căzut un prost cu liftu` băăăă. hăhăhă”

“Cum coae să cazi în scara liftului bă. hăhăhăh”

Cam astea sunt singurele replici inteligente pe care le pot scoate o mare parte din populatia tânără a României.

Mă doare. Bă !

Posted on June 2, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. asa fac meltenii la astfel de evenimente neplacute… pacat.

  2. Oameni cu viitor =)

  3. da. vesnicii spargatori de seminte din scara blocului

  4. Doamne, ce poveste!!M-ai rupt, Andi!Abia mijisem un ochi când am citit cuvântul s i r e n e l e…apoi am căzut. Magnific povestite sentimente. Păsarea.

    Îți urmăresc cu încântare evoluția.
    NB

  5. Imi prinde bine din cand in cand sa fiu laudat. Mai ales cand lauda vine de la o persoana foarte indreptatita. saru`mana :D. NB

Leave a Reply

