Hap Ciu

Astăzi mi-am dat seama că pot să recunosc oamenii după tuşit sau strănut, evident că pe cei pe care îi cunosc. Probabil e cel mai ciudat lucru scris de mine pe blog, dar mie mi se pare tare 😀

Posted on June 5, 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. Eu îmi recunosc prietenii după felul în care mestecă gumă, deci se poate şi mai bizar.

  2. hmm. dupa plescaitul din momentul in care mesteca guma? eu ma refeream ca ii recunosc fara sa ii vad:D

  3. Fostă blondă, dar am înţeles din prima la ce te referai. 🙂 Şi eu am vrut să punctez acelaşi lucru: îi recunosc fără să îi văd.

  4. 🙂 stii bine ca explicatia nu a fost data cu rautate.

  5. hmm merci rapidistule:P,esti tare dragut…promit ca voi incerca
    ah si eu sunt cam la fel,la mine cred ca e un pic mai dezvoltata chestia asta..in fn
    o duminica cat mai placuta

  6. :)) how about farting =))

  7. inca nu am ajuns la nivelul asta 😀

  8. I bet it’s one of the Z list’s items >:)

Leave a Reply

