Fără titlu…

De fiecare dată când nu scriu o perioadă pe blog îmi vine să îmi cer scuze- Să îmi cer scuze vouă care în ciuda faptului că nu a mai apărut nimic nou pe aici aţi continuat să mă vizitaţi. Să îmi cer scuze blogului pentru că l-am neglijat şi să îmi cer scuze mie că nu îmi fac deloc timp şi pentru suflet. Mi-am propus multe în ultimele zile, din păcate mi-au ieşit şi mai puţine. Am păstrat promisiunile şi am să încerc să le îndeplinesc într-o oarecare măsură.

Momentan sunt trist, sunt foarte trist….

Posted on June 11, 2009, in All. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. O fi necalificarea Rapidului in Europa League motivul tristetii tale? 🙂

  2. hmm multumesc pentru incurajare,dar observ ca si tu esti trist…

  3. punct ochit, punct lovit.. exact acolo unde doare mai tare bogdane

Leave a Reply

