Post negru

Pentru o perioadă nedeterminată am hotărât să evit fenomenul numit fotbal. Sunt scârbit, dezamăgit, frustrat şi mai mult decât nervos. Îmi voi hrăni foamea de sport cu alte ramuri mult mai liniştite; tenis, handbal (ieri am fost la România – Belarus), volei, baschet, cricket şi orice altceva.

Niciodată nu am acceptat să fiu bătaia de joc a nimănui, iar ceea ce a făcut Rapidul anul acesta o iau foarte personal. Începând cu femeia de serviciu de la stadion, continuând cu alergătorii ăia numiţi folbaşiti şi terminând cu Georgică, cu toţii au trecut pe lista neagră. E dificil să rămân indiferent, când zi de zi aud atâtea tâmpenii despre ce se întâmplă în Micul nostru Giuleşti. Vă bateţi joc de ceva ce nu înţelegi, distrugeţi pasiuni, omorâţi speranţe şi nu vă pasă.

Aveţi nesimţirea să zâmbiţi şi să vă faceţi planuri de viitor.

N.B. Ceea ce e mai scris mai sus nu trebuie înţeles greşit. Nu am spus şi nu am gândit nicio secundă că nu mai ţin cu Rapid.

Mă-nclin

Posted on June 14, 2009, in All. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Ei nu.. Stiu eu ca ti-a placut in peluza nord si ca esti tentat sa revii 😀

  2. Niee.. glumesc.. Si la bine si la rau vom sustine echipele pe care le iubim 😀

Leave a Reply

