Stop!

room_boys_changeroomCu toţii avem nevoie de o schimbare, iar deobicei când vine vara acest sentiment se accentuează. Subsemnatul e ca un vestiar. Mai degraba unul de băieţi. E binecunoscut cam ce se întâmplă în vestiarul băieţilor. Mereu hărmălaie, mereu agitaţie, dezordine şi bunădispoziţie. Ei, la mine în “vestiar” e cam la fel şi vară de vară fac curăţenie. Una extrem de generală, dacă îmi este permisă exprimarea.

În ultimele săptămâni am trăit o sumedenie de sentimente. Mă simt ca un puşti care abia a intrat în pubertate şi nu ştie cum să îşi descâlcească şireuturile. Am obosit îngrozitor şi caut în continuare soluţii. În curând îmi voi lua o binemeritată vacanţă.

Ce înseamnă asta? Că iau o mare pauză. Şi asta include tot ce fac. Bucureşti, Blog şi Andi cel obişnuit. Am să trec pe “silent mode”, un fel de hibernare umană. Imediat ce voi reveni se vor schimba nişte treburi pe aici.

Vă pup şi vă respect! Mă-nclin!

Posted on June 17, 2009, in All. Bookmark the permalink. 19 Comments.

  1. Ce înseamnă asta? Că iau o mare pauză. Şi asta include tot ce fac. Bucureşti, Blog şi Andi cel obişnuit. Am să trec pe “silent mode”, un fel de hibernare umană. Imediat ce voi reveni se vor schimba nişte treburi pe aici.

  2. Nu conteaza.

  3. Totusi, cine intreaba?

  4. Parerea mea e sa:
    1. vii acasa o saptamana
    2. sa iti faci acel tatuaj 😀
    3. sa mergem in Tequila
    4. sa fugim sau sa fugi un weekend la mare
    5. de la mare sa pleci intr-o alta aventura prin tara (Sibiu, Brasov, Cluj)

    Toate astea in doar 2 saptamani 😀

  5. da. pe langa faptul ca m-ai dat de gol. tu mai stii un lucru. ca visurile mele s-au cam pierdut…. tot raul spre bine. corect?

  6. corect ca tot raul spre bine 😛
    de restul nu mai stiu….
    dar e fain rau ca ai vacaantaaa..!! ufff

  7. Vacanta plina de surprize placute. 🙂

  8. multumesc frumos, dar nu stiu cat am sa am parte de mult dorita vacanta

  9. Tot raul spre bine dar nu uita ca inca esti tanar, student si plin de viata. Daca nu faci acum, ceea ce este normal, atunci cand? 🙂

  10. doar stii ca nu ma dau inlaturi de la nici o nebunie 😀

  11. bai, parca esti emo.e perfect normal sa simti ca vrei sa evadezi din tot ce inseamna ‘rutina’. eu zic sa faci ce iti trece tie prin cap fara sa dai sfoara in tara. oricum cei care tin la tine iti vor respecta dorintele 😉 iar care care nu tin, oricum nu le pasa ce faci tu. parerea mea
    p.s. sa ai totusi o vacanta frumoasa

  12. stiu.. suna a foarte emo :))))
    Din cate stiu eu blog=jurnal.. nu fac abuz de chestia asta, dar oricum asta e ideea. mersi frumos

  13. ma abat putin sa spun 2-3 cuvinte. eu asta am perceput drept o problema pur romaneasca. nu avem restrictionat accesul la nimic aproape, insa din pacate nu stim sa folosim cum trebuie tehnologia din dotare. site-uri gen wordpress`u, hi5`u, facebook`u astea nu’s facute sa ne punem 100 de poze din aceeasi pozitie si sa dam commenturi ‘vai cat esti de..’ , nici sa ne destainuim viata cu fiecare lucru mic si nesemnificativ. asta era o generalizare, te rog nu te simti jignit. e problema formei fara fond [da, ma preg pt bac ;))] sunt bloguri, ft putine, pe care le citesti si zici: da frate, asta te prinde, asta are ceva de zis, are un rost. si altele pe care le citesti si zici: bai, ce caut eu pe site`u asta? sper sa ma intelegi, imi exprimam o parere si repet, nu dau in tine cu acest comentariu.
    acuma sa ti`o zic personal, viata e frumoasa si e formata din ‘ups and downs’ [suna mai bine in engleza sintagma]. niciodata nu tre sa ne lamentam si sa ne plangem de mila ca niste muieri, ca asta nu ne ajuta la abs nimic. hai andi, stii ca noi[gasca vesela] te iubiiiim

  14. =))) mamaaa. ai zis atatea chestii de nici nu stiu cu ce sa incep. asa ca o iau pe scurt. nu ma plang, sunt chiar foarte bine. eu nu scriu pe blog pentru “faima” scriu pentru ca imi place. sunt zile in care nu am chef.. si nu scriu. iiin fine. chiar nu caut mila scriind chestii de genul asta . si eu va iubesc :))

  15. Emonel 😀

  16. Si pentru ca nu am acces la informatie sau informare directa, chiar daca are sau nu importanta, bafta multa celor ce dau bacul anul acesta!

  17. ce subtil ai fost 🙂

  18. A zis cineva tatuaj?

    Detalii :-w

  19. totul se va oficializa undeva in septembrie-octombrie. am primit toate aprobarile 🙂 detaliile sunt tinte sub cheie

Leave a Reply

